Endelig spiser han litt igjen

Blippetiblippblopp

Elsker forumet
ENDELIG!!

Nå spiser han litt grøt til kvelden, frukt om morgenen og noen teskjeer med vår middag til middag.. Prøver å gi brød om morgenen også, men tror han tuller mye da, så jeg vet ikke hvor mye hain får i seg..
vurderer å ta grøt da og, nå når han viser interesse for grøt igjen..

Men de pakkene fra hipp på 5 posjoner? har nok de myyyyyyyyyye lengre enn det!

Har ikke fått med meg at han ikke spiser... Var på jobb igår jeg da! Sorry for at jeg ikke har oppdatert meg før idag! *går og skjemmer seg* [:(]

Så flott at han spiser igjen da! Grøt er favorittmaten til Ella-Linneah [:D] Har ikke prøvd skive enda, men er så redd det setter seg fast i halsen hennes... Har prøvd babykjeks og de gikk ikke bra ned i det hele tatt... Trening gjør vel mester regner jeg med! [:)]

Hipp, 5 porsjoner? Hmmm... De må jo være svære porsjoner det da! [8|]
Lager hjemmelaget vi og det blir det mange porsjoner av det! [:)]

Han har vært småforkjølet pluss at det er tenner på vei, og alt annet enn pupp har han "brrrn" ut av munnen igjen.. Får nok melk, for det har ikke vært noe nedsatt energinivå, men nattesøvnen blir jo litt forstyrret når han skal ha mat i tide og utide.. enkelte netter ble det ikke godtatt å ligge i egen seng, for hver gang han ble flyttet, våknet han til og var sulten.

Så deilig at han viser interesse for mat igjen [:)] Sliter litt med ettervirkningene av omgangssyken her selv, Herman var såå flink - åt middag og skiver og det meste som kom nær munnen hans [8D] mista totalt matlyst når han ble syk, og det har gått saaakte å få i ham mat etter det...i dag fikk jeg i ham et par skeier med middag, og det er jo et par skeier mer enn i går. så det går framover, men sakte! Så jeg skjønner litt hvordan du har det - slenger over en nåmåduspiseklem til gutten din! [:)]

ja, det er jo nesten som å starte på nytt igjen. Vi startet jo før han var 6mnd med smaksprøver, og nå er han 7, og vi har ikke noen "faste rutiner" på mat. Men nå gaper han iallefall..

Back
Topp