Endelig sparket henne

Hege23

Glad i forumet
I natt kjente jeg henne sparket i natt. De første tegnet på liv i magen. Ååååååå det var en deilig følelse.
Kjente det fire ganger på under 1minutt, men så stoppet det. Har ikke kjent det igjen, men håper jeg kjenner noe i natt også :)

Det tok sin tid før jeg kjente noe liv, var på undersøkelse forrige uke å hørte hjerteslag men det er lissom ikke det samme, synes det var mer morsom med 4 små spark :)
 
Så koselig!!!

Glemmer ikke de første sparkene fra den lille janta mi! Da var jeg 17 uker på vei og på ferie i syden. Skjønte ikke at det var to herlige spark før det var over. Etter at jeg kjente det første gangen (ordentlig) har jeg kjent etter liv hver dag!

Klem!
 
ja det er moro :) Helt ubeskrivlig. Nå glede jeg meg enda mer, hehe. Måtte bestille en ul jeg etter jeg hadde kjent sparkene. Fikk så lyst til å se på lille jenta mi. Tror navnet blir: Jenny
 
kjente "liv" ganske tidlig denne gangen...rundt uke 12...da var det masse "sprelling", der nede[:D]...men så kom en periode jeg nesten ikke kjente noen ting[:(]bare av og til, svake tegn....men nå etter det har stått uke 18 på tickeren min, så har det sparket HVER dag, flere ganger om dagen[:D]og nå er det skikkelige spark....det er kjempe deilig at de "orntlige"sparken endelig har kommet....får mer kontakt med den lille føler jeg....om en 14-dagers tid kan pappa`n kjenne sparkene utenfra tenker jeg[:)]skal på UL mandag 22.august....så dagene er ganske laaaaaaaaaange nå...[:D]
 
Det er herlig å kjenne sparkene ja.. Jeg kjenner ganske mye.. Stort sett hver gang jeg setter meg ned litt, og ihvertfall når jeg legger meg.. Her om dagen kjente jeg også spark da jeg sto oppreist. Jeg kjente sparkene ganske tidlig, men det er jo ikke lenge sea sist jeg var gravid, så jeg visste hva jeg skulle kjenne etter.. [:)]
 
Back
Topp