Endelig sovnet han..

Huff da :( Får håpe du får sove litt.. :)
God bedring til lille klumpen.

I dag skal eg og lille MA på busstur, 3 timer. Spent på korleis det går, ho har feber og ikje heilt i form.. La ho kl 19 i går, og ho sov til 09.30 i dag.. Med unntak av at ho vakna for mat halv 4 og halv 8. No søv ho igjen.. Tydelig at vesla mi ikkje er i form..
Ikke helt i form da, nei! Håper bussturen går bra!!!

I løpet av de 2 timene han lå ute i vognen var jeg ute og trillet han 8 ganger:confused: mitt trilla ca 10 min hver gang:eek: virker som han er veldig utilpass og har vondt:( la han ut hva vogna for ett kvarter siden og håper han sover bedre nå:) legger med ett lite bilde av lille sykingen min:rolleyes:

1361881334455.jpg

Du fortjener en hvil søta!

Jeg skal nok bare hvile.. fortsatt ikke helt i form, men siden mannen min har blitt syk også nå er jeg den mest oppegående av oss.

Takk kjære deg<3 Og i like måte:) Så uheldige dere er om dagen med sykdom dere også:( Hvordan er formen til Alexander nå? er han blitt frisk igjen? Håper det:) God bedring til dere alle sammen:)

Håper du har fått hvilt litt!!!
T har feber igjen, så her er det hjemmedag for alle penga :p
Har litt klesvask og strikketøy å drive med, og så har jeg lyst til å lage burgere eller kjøttkaker :D

Nei, har han også blitt dårlig igjen?:( Jeg har sittet med fingerheklinga mi, da jeg ikke var ute og gikk med Emmeth. Da han sto opp igjen fikk jeg rydda ett megabomba kjøkken:p Og har satt på klesvask:) Så slapper av og tar det rolig, jeg:) Åååh, kjempegodt det da;) Jeg låner Ole Brumm sitt sitat og sier" Begge deler, ja takk":D:D he he..God bedring til storebror:)

Nei, har han også blitt dårlig igjen?:( Jeg har sittet med fingerheklinga mi, da jeg ikke var ute og gikk med Emmeth. Da han sto opp igjen fikk jeg rydda ett megabomba kjøkken:p Og har satt på klesvask:) Så slapper av og tar det rolig, jeg:) Åååh, kjempegodt det da;) Jeg låner Ole Brumm sitt sitat og sier" Begge deler, ja takk":D:D he he..God bedring til storebror:)
Ja han har feber, men grei form ellers, bare hoster litt.

Mornmorn!
Håper Emmeth sover på ei god stund slik at mamsen får slengt seg nedpå også. Dagene kan blin lange når man skal stå opp midt på natta.:confused:
I dag er jeg rastløs! Den svartens isen som aldri smelter bort ødelegger muligheten og lysten til turgåing. Lurer på å enten prøve meg på sælen igjen i dag, eller så kjører jeg til Bohus for å kjøpe gardiner til barnerommet.

Det gjorde han ikke, eller fikk han til og sove i 2 timer og i de halvannen time av de trilla jeg han:p Han finner ikke roen, har vondt og hoster det som verre er, så legetime er bestilt i morgen kl 10.00 hos fastlegen, gidder ikke inn til en vikar til som ikke tar det på alvor. Han må ha innhalator, ikke Bricanyl mixtur! Kjenner meg sånn igjen i det med isen. Her bor vi på en bakketopp og når det smelter blir det speilblank is utafor her, så unga får ikke lekt ute da. Så håper det blir som i fjor der isen smelta fort og blei borte ila 14 dager:) Hørtes ikke verst ut og shoppe gardiner til barnerommet;) Shopping, det liker vi:p;):D

og DER var han jaggu f*** meg våken igjen:( Stakkars får så vondt av han, og litt av meg selv også, må jeg innrømme:p Sov en halvtime faktisk, og han som pleier og sover glatt 3-4 timer i strekk!!!

I løpet av de 2 timene han lå ute i vognen var jeg ute og trillet han 8 ganger:confused: mitt trilla ca 10 min hver gang:eek: virker som han er veldig utilpass og har vondt:( la han ut hva vogna for ett kvarter siden og håper han sover bedre nå:) legger med ett lite bilde av lille sykingen min:rolleyes:

Vis vedlegget 5599

Stakkars lille gutten, han var veldig blank i øynene sine ja :(

Jeg svarer dere alle ikveld, jenter, han nekter og sove:( Kommer sterkere tilbake når kvelden er her:D

DU, et lite tips - de fleste bodyer er brede nok til å dras ned ved slike bleieeksplosjoner :D

De med konvoluttåpning får jeg nok nedover, men de andre tviler jeg på o_O Men takk for tipset! :D Det er i alle fall verdt et forsøk når uhellet er ute ;):p

SÅ bra at det går bra med magen. Hvilken grøt bruker dere igjen?
Holle sin økologiske risgrøt:-) den er uten gluten og melk. Lager den på kun mm og da blir den ei søt næringsbombe som er lett for magen å fordøye;) var idag å kjøpte ren hirsegrøt og hirsegrøt med eple og pæresmak. Hun skal først lære seg å spise den naturell da, og så skal hun få fruktgrøt etter hvert! Men hun er ikke spesielt imponert over grøten da:p hun er mye mer gira på mat med smak, som grønnsaksmos! :rolleyes:

DU, et lite tips - de fleste bodyer er brede nok til å dras ned ved slike bleieeksplosjoner :D
Hahahaha, det hadde jeg faktisk ALDRI tenkt på:p men DET skal jeg prøve neste gang, er jo alltid katastrofe å dra bæsjebodyer over hodet:eek:

Hahahaha, det hadde jeg faktisk ALDRI tenkt på:p men DET skal jeg prøve neste gang, er jo alltid katastrofe å dra bæsjebodyer over hodet:eek:

Det gjorde han ikke, eller fikk han til og sove i 2 timer og i de halvannen time av de trilla jeg han:p Han finner ikke roen, har vondt og hoster det som verre er, så legetime er bestilt i morgen kl 10.00 hos fastlegen, gidder ikke inn til en vikar til som ikke tar det på alvor. Han må ha innhalator, ikke Bricanyl mixtur! Kjenner meg sånn igjen i det med isen. Her bor vi på en bakketopp og når det smelter blir det speilblank is utafor her, så unga får ikke lekt ute da. Så håper det blir som i fjor der isen smelta fort og blei borte ila 14 dager:) Hørtes ikke verst ut og shoppe gardiner til barnerommet;) Shopping, det liker vi:p;):D
Staaaaakkars liten.. :( Ikke greit å være liten kjekkas når formen er så dårlig! Og om han er så plaga at han ikke greier å hvile skikkelig, ja da er det noe særlig å være hverken guttunge eller mamma. :(
Håper dere får god hjelp av fastlegen og at formen stiger kjapt!
Shoppin liker vi ja! Ble til at vi kikka på barneklær istedet, da det meste vi har hjemme begynner å bli smått. Fant desverre ikke så mye fint, men det ble da noen bodyer. Og en lilla dress!! Og ny badebalje..;)

Vis vedlegget 5599
lille søtnosen :rolleyes: Han ser noe blank ut på øynene stakkars! :( Håper dere får riktig medisin og bedre netter snart! :)

Back
Topp