Endelig sovnet han..

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Vært oppe siden 3 i natt med Emmeth, endelig fikk jeg han til og sove ute i vogna*bankibordet*
Håper han nå sover noen timer så jeg får slappet av litt, kjenner jeg er veldig sliten og trøtt... Dagens planer er absolutt ingenting, veit ikke om jeg orker og rydde engang!?;)

Mathea hadde ikke UVI, heldigvis. Og Neline er bare forkjølet, ikke blitt noe verre, får se om bhgen ringer idag eller om formen hennes holder seg:) Om Emmeth blir verre ringer jeg legen, heldigvis ikek så mye slim nå, men hoster mye og er ikke i form.

Hva er deres planer idag da?:)

Du fortjener en hvil søta!

Jeg skal nok bare hvile.. fortsatt ikke helt i form, men siden mannen min har blitt syk også nå er jeg den mest oppegående av oss.

Håper du har fått hvilt litt!!!
T har feber igjen, så her er det hjemmedag for alle penga :p
Har litt klesvask og strikketøy å drive med, og så har jeg lyst til å lage burgere eller kjøttkaker :D

Mornmorn!
Håper Emmeth sover på ei god stund slik at mamsen får slengt seg nedpå også. Dagene kan blin lange når man skal stå opp midt på natta.:confused:
I dag er jeg rastløs! Den svartens isen som aldri smelter bort ødelegger muligheten og lysten til turgåing. Lurer på å enten prøve meg på sælen igjen i dag, eller så kjører jeg til Bohus for å kjøpe gardiner til barnerommet.

Mornmorn!
Håper Emmeth sover på ei god stund slik at mamsen får slengt seg nedpå også. Dagene kan blin lange når man skal stå opp midt på natta.:confused:
I dag er jeg rastløs! Den svartens isen som aldri smelter bort ødelegger muligheten og lysten til turgåing. Lurer på å enten prøve meg på sælen igjen i dag, eller så kjører jeg til Bohus for å kjøpe gardiner til barnerommet.
Bæresele og brodder redder dagen her :D Ikke alltid riktig så isete da, men det er fryktelig glatt!

Bæresele og brodder redder dagen her :D Ikke alltid riktig så isete da, men det er fryktelig glatt!
Spørst om jeg må gå til innkjøp av brodder da..;) Tjukk blankis her. Med vann på!! Og sånn har det vørt i snart 2 uker.. Riktig så festlig skal jeg si deg..:p

Håper Emmeth sover en stund og at han ikke blir verre så du må ringe legen! Veldig bra at Mathea ikke hadde uvi da, og håper Neline ikke blir verre så du må hente hun hjem. Kan være godt for deg å slappe litt av etter en travel natt :-) her hadde vi en god natt igjen, og i dag skal jeg bare rydde litt og slappe av. I morgen skal vi se på nye hesten til ei veninne tenkte vi :-)

Stakkars dere, håper virkelig du får sovet litt på dagen.
Du må ikke prioritere rydding når man har hatt en slik natt, da blir du utbrent ihvertfall :eek:

Vi har hatt ei fin natt, nasse sovnet kvart over åtte, som til halvseks, og så til ni:-)
Her er det mildvær og regn, typisk trøndervær. Tror ikke vi skal noen ting i dag, vurderer en tur til kompisen til mannen som er hjemme i perm, men det blir kanskje rart?

Huff, for ei natt da :( håper du klarer å la rot være rot og heller hvile deg litt mens småen sover;)
Her har natta vært som alle de andre den siste måneden: tok kveld kl 20, sov til 23.30 og deretter var det pupping hver 2.time til vi sto opp kl 08! :confused: de siste par dagene har hun fått en liten porsjon grøt til frokost og det går bare fint med magen:D

Spørst om jeg må gå til innkjøp av brodder da..;) Tjukk blankis her. Med vann på!! Og sånn har det vørt i snart 2 uker.. Riktig så festlig skal jeg si deg..:p
Jeg skjønner ikke at du kan ha klart deg UTEN til nå jeg :P
Dere har jo enda mer is en det pleier å være her.
OG jeg går ingensteder uten brodder nå (utenom den ene gangen jeg var dum og glemte de, og skle på isen med baby på magen...!)

Stakkars dere, håper virkelig du får sovet litt på dagen.
Du må ikke prioritere rydding når man har hatt en slik natt, da blir du utbrent ihvertfall :eek:

Vi har hatt ei fin natt, nasse sovnet kvart over åtte, som til halvseks, og så til ni:)
Her er det mildvær og regn, typisk trøndervær. Tror ikke vi skal noen ting i dag, vurderer en tur til kompisen til mannen som er hjemme i perm, men det blir kanskje rart?
Hvorfor blir det rart synes du? :D
Koselig det da!

Huff, for ei natt da :( håper du klarer å la rot være rot og heller hvile deg litt mens småen sover;)
Her har natta vært som alle de andre den siste måneden: tok kveld kl 20, sov til 23.30 og deretter var det pupping hver 2.time til vi sto opp kl 08! :confused: de siste par dagene har hun fått en liten porsjon grøt til frokost og det går bare fint med magen:D
SÅ bra at det går bra med magen. Hvilken grøt bruker dere igjen?

Hvorfor blir det rart synes du? :D
Koselig det da!

Kanskje han synes det er rart, og vi ikke har noe å snakke om hehe?:-) Jeg synes ikke det er rart:-)

Ja, jeg får manne meg opp, får tusle etter luren til Anette. Akkurat nå ser det ut til at den blir utsatt, hun driver å rocker på gulvet til reven som var på hønsejakt:-)

Stødig til fots veittu!;) Neida.. Har noen knakende gode vintersko, og ellers prøver jeg å unngå å ferdes på blankisen.;) Men i år er der bare unormalt med is, og vi har vært nødt å holdt oss inne pga den. Ei uke til med plussgrader hadde vært tingen nå, så er vi kvitt faenskapen tenker jeg.;):p

Stødig til fots veittu!;) Neida.. Har noen knakende gode vintersko, og ellers prøver jeg å unngå å ferdes på blankisen.;) Men i år er der bare unormalt med is, og vi har vært nødt å holdt oss inne pga den. Ei uke til med plussgrader hadde vært tingen nå, så er vi kvitt faenskapen tenker jeg.;):p
hehe ja!
Finvær her, men enda på minussiden på temperaturen.
Er glad i snøen jeg da. Når alt skal bort her blir det så ekstremt med slaps på dagen, så fryser det på på natten og føret blir helt forferderlig :o

Her starta vi dagen med bæsjebleie opp til skuldrene :eek:o_O Jeg har aldri vært så glad for omslagsbodyene som i dag! :) Tør ikke tenke på hvor mye dritt det hadde blitt over alt om jeg skulle trukket det der over hodet hans.. :eek::confused:o_O
Sender no magisk bli-bra-tryllestøv til dere som er syke! :)
Håper Emmeth snart blir kvitt alt slimet så du får sovet litt om nettene igjen. Hvordan går det forresten med jekslene? Har de kommet gjennom? God bedring til jentene også!
Så håper jeg du får en rolig dag også, Shauri, så du får hvilt deg litt mellom slagene!

Her starta vi dagen med bæsjebleie opp til skuldrene :eek:o_O Jeg har aldri vært så glad for omslagsbodyene som i dag! :) Tør ikke tenke på hvor mye dritt det hadde blitt over alt om jeg skulle trukket det der over hodet hans.. :eek::confused:o_O
Sender no magisk bli-bra-tryllestøv til dere som er syke! :)
Håper Emmeth snart blir kvitt alt slimet så du får sovet litt om nettene igjen. Hvordan går det forresten med jekslene? Har de kommet gjennom? God bedring til jentene også!
Så håper jeg du får en rolig dag også, Shauri, så du får hvilt deg litt mellom slagene!

DU, et lite tips - de fleste bodyer er brede nok til å dras ned ved slike bleieeksplosjoner :D

Huff da :( Får håpe du får sove litt.. :)
God bedring til lille klumpen.

I dag skal eg og lille MA på busstur, 3 timer. Spent på korleis det går, ho har feber og ikje heilt i form.. La ho kl 19 i går, og ho sov til 09.30 i dag.. Med unntak av at ho vakna for mat halv 4 og halv 8. No søv ho igjen.. Tydelig at vesla mi ikkje er i form..

Back
Topp