Endelig sommer

Maria med 2 små

Forumet er livet
Ååå så herlig med sommer! Endelig kom den til sunnmøre også :)
Har bare vært ute de 2 siste dagene + i dag :) Ubeskrivelig HERLIG!

Er det sommer og sol hos dere jenter?

Ja, og det er helt fantastisk :-)

Her er det sommer og sol, og jeg ligger inne super allergisk mot alle typer pollen og gress! Er egentlig totalt avhengig av og ta to doser med kortison sprøyte hver sommer, men i år kan jeg ikke det pga graviditeten så håper virkelig jeg ikke er sånn i hele sommer :/ Dere andre får kose dere og nyte solen mens den er her! :D

Her er det helt nydelig! Over 25 grader ute :-) igår hadde 2-åringen årets første bad på verandaen. Jeg har fått innvilget 50% i svangerskapspenger så jeg jobber ikke hver dag heller, men uansett er det godt å jobbe i barnehage på den tiden her :-)

Strålende sol, vindstille og drepens varmt ute! =)Enten med at jeg dusja ned megselv mens jeg vanna blomstene ute =P Deilig =D

Sommer og sol i Trondheim også, kjempedeilig!!! 

Sommer og sol i bergen og! =) 
Vi har mer eller mindre badet ute i hele dag.. =) Nå er det hamburger til kvelds! :D

Trivelig i Trøndelag for tiden også ja! Bra vi har god solskjerming på jobb, så vi slipper å se på finværet mens vi sitter inne.... Men herlig herlig på ettermiddagene, med hagekos, middag ute og svette barn.

Sydenstemning i byen mellom de 7 fjell, fantastisk deilig!! :) En riktig energiboost!! :-)

Vi er i Odda i dag og i morgen og her er det nydelig, men solen forsvant tidlig bak fjell toppene i kveld.. men vi hadde en fantastisk tur opp til buer breen i dag, i sandaler og fikk snø/ is inni sandalene og måtte krysse fossen med smelte vann oppi vannet, siden bruen over var borte.. det var en KALD men forfriskende opplevelse :-) va så hærlig temp ute at han gikk toppløs og jeg i bare kortbukse og bh( følte meg tryg på at eventuelle møtende personer ville se magen å lett forstå at jeg er gravid) :-) fantastisk å få sol på magen også :-)

Høres ut som det er mange som har hatt en fin dag i sola :)Herlig!

Back
Topp