Endelig sofaen..

WP:]

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Marsboerne 2023
..etter 13 timer på jobb :/ Sinnsykt sliten og lei, men er ganske glad akkurat nå likevel. Skal kose meg med dette bladet, appelsin og fyr i ovnen <3 gleder meg til jul!

ImageUploadedByBV Forum1412796435.566367.jpg

Åh, fikk litt julestemning nå! Gleder meg også masse til jul. Eller, til desember egentlig :)

Nei, nå fikk jeg nesten litt julestemning her. :D Er bladet i salg allerede nå, eller er det fra et annet år kanskje? :)

Nei, nå fikk jeg nesten litt julestemning her. :D Er bladet i salg allerede nå, eller er det fra et annet år kanskje? :)

fant det i butikken i går, var faktisk et par stk å velge mellom :) Jeg skal kose meg med juleforberedelseneninår, så det er vel ikke helt feil å kjenne litt på stemningen allerede nå? Elsker jula!

fant det i butikken i går, var faktisk et par stk å velge mellom :) Jeg skal kose meg med juleforberedelseneninår, så det er vel ikke helt feil å kjenne litt på stemningen allerede nå? Elsker jula!
Så koslig :) Det er lov å begynne nå, julebrusen er jo i butikken. ;) hehe. Elsker også julen og stemningen! Blir perfekt med lillegutt! :D

Back
Topp