Endelig snart ul!!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
På onsdag skal vi endelig få se nurket vårt! Skal bli så fint (håper jeg). Blir også samtale med lege, regner med det er i forbindelse med planlagt keisersnitt. Greit å få det avklart så tidlig også synes jeg. Håper onsdag blir en flott dag! :)

Så spennende! Vi skal tirsdag neste uke, føles som en evigeht, men det går så fort!

Nærmer seg nå ja! Blir spennende. Håper det blir greit med både UL og legesamtalen :) Selv teller jeg nesten timer nå til UL imorgen. Men syns det har gått utrolig fort denne gangen. Sist føltes det som en evighet før UL-dagen endelig var der :)

Så gøy ! : D
Har ul på onsdag jeg også ! :) Både gruer og gleder oss litt da jeg bare er 16 uker da (fikk tidligere pga min manns operasjon, sånn at han kan få se babyen også da han vil bli sengeliggende i mange uker.)

Lykke til :D

Skjønner at du gleder deg! Ikke lenge igjen nå til du får se bilder av nurket
i magen. Selv har jeg ikke før neste mandag, men det er ikke lenge til.
Spent på å høre hvordan det gikk i morgen da :)

Skulle egentlig hatt ul i morgen, men på sykehuset her i byen. Men siden det er litt spesielt siden jeg må ha ks og skal føde på et annet sykehus så ville de ta ul selv, og da ble det en dag senere. Heldigvis ble det ikke flyttet mer! Hadde det blitt flyttet ei uke hadde jeg blitt sur! ;p

Back
Topp