Endelig små spark <3

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Endelig har jeg også begynt å kjenne små spark. Var ikke helt sikker først om det var fosterbevegelser men tror nå at det er lille jeg kjenner. For første gang i går kjente jeg noe som kilte meg flere ganger på samme plass meg jevne mellomrom, og så plutselig på to plasser samtidig så da turnet h*n rundt inni der. Og idag har den samme målretta kilinga "poket" meg flere ganger, en merkelig men herlig følelse. Nå kan jeg endelig vite sikkert at det er noen inni der som vokser og koser seg 

For en deilig følelse det må være. :)
Ser vi skiller bare 2 dager, og jeg har fortsatt til gode å kjenne bevegelse. Synes det begynner å bli på høy tid at jeg også kan kjenne noe nå. Nesten så jeg blir litt småstressa av at jeg ikke gjør det, og blir litt redd det skal være noe galt. Vet samtidig at morkaka ligger forran ut mot magen så vet det kan ta tid før jeg kjenner noe

Så deilig og herlig det må vere. :)))

mammagullet skrev:
For en deilig følelse det må være. :)
Ser vi skiller bare 2 dager, og jeg har fortsatt til gode å kjenne bevegelse. Synes det begynner å bli på høy tid at jeg også kan kjenne noe nå. Nesten så jeg blir litt småstressa av at jeg ikke gjør det, og blir litt redd det skal være noe galt. Vet samtidig at morkaka ligger forran ut mot magen så vet det kan ta tid før jeg kjenner noe

det er vel helt normalt at man ikke kjenner noe før uke 20, så du trenger sikkert ikke bekymre deg så mye for det ;-)

Det verste med å kjenne bevegelser sent er at det er så mange som allerede har kjent det lenge..og vi blir såklart bekymret :/

Men når det merkes..åh så deilig følelse!

Her har det vært litt til og fra, men lite som har vært tydelig bortsett fra etpar dager for en stund siden. Nå de siste tre dagene har jeg imidlertid kjent noe hver dag. En dag mye bevegelse, en dag bare såvidt etpar ganger og i dag tyder det foreløpig bra for en aktiv dag :)

Jeg har imidlertid innsett at jeg fortsatt ikke kan forvente å kjenne noe hver dag og har lovet meg selv å slutte å være bekymret nå.

Til Marian: Jipppiiiiiii 

Og til mammagullet: Det kommer nok snart og jeg håper ikke slike tråder gjør deg mer bekymret. Gleder meg til å lese din jubeltråd over de første sparkene/bevegelsene snart 

ja det er en helt utrolig deilig følese og få det bekreftet av nurket selv.
har kjent litt til og fra i en uke nå

Verdens herligste følelse <3 Siden mandag har jeg kjent små dult flere ganger daglig

Back
Topp