Gollemor Forumet er livet VIP 10 Feb 2012 #1 Jeg har blitt Tante i dag!!! Til ei nydelig "lita" tulle på 4,5 kilo :) Lager store babyer vi, tydeligvis! Så den delen av dagen som var litt vanskelig og tung, er mindre viktig nå :) Gleder meg til å hilse på lille jenta <3
Jeg har blitt Tante i dag!!! Til ei nydelig "lita" tulle på 4,5 kilo :) Lager store babyer vi, tydeligvis! Så den delen av dagen som var litt vanskelig og tung, er mindre viktig nå :) Gleder meg til å hilse på lille jenta <3
LittleMonkii Forumet er livet 10 Feb 2012 #2 Gratulerer :) 4,5kg høres stort ut ja, men det er jo så forskjellig. Er veldig spent på fødselsvekten til lilleputt kjenner jeg!! Jeg har også lyst til å bli tante! Bestevenninnen min har termin i april, så da blir jeg litt tante da:D
Gratulerer :) 4,5kg høres stort ut ja, men det er jo så forskjellig. Er veldig spent på fødselsvekten til lilleputt kjenner jeg!! Jeg har også lyst til å bli tante! Bestevenninnen min har termin i april, så da blir jeg litt tante da:D