Endelig skjer det noe!

førstis83

Første møtet med forumet
Er i dag på 9. dag etter termin. Grunnet lett forhøyet blodtrykk og at jeg er såpass mye over termin skulle jeg igangsettes i dag. Hadde gruet meg til innsetting av ballongkateter, men det gikk helt fint. Imidlertid gikk vannet mens jeg holdt på å kle på meg etter undersøkelsen! Så da måtte kateteret ut igjen :-) Ble sendt hjem i påvente av rier, så nå går jeg rundt i stuen og håper noe skjer i løpet av kvelden. Hvis ikke legges jeg inn imorgen tidlig for videre igangsetting med modningtabletter eller drypp. Så nå bør jeg rekke å få en marsbaby :-)

Oioi, så spennende! :) Da er du jo i gang! Satser på Marsbaby ja, liten vits i å gå noe lenger ;) Lykke til!

Så spennende, lykke til!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk! Riene startet ved 2-tiden i natt, har håndtert de helt fint hjemme så langt. Nå er det 6-8 min mellom. Hadde det ikke vært for vannavgangen kunne jeg sikkert vært hjemme utover formiddagen, men må inn på Riksen for å ta infeksjonsprøver uansett ved 9-tiden. Uff, hadde ikke klart å se for meg hvor vondt det er med rier! Får tenke at for hver ri er det en ri mindre igjen :-)

Spennende! Masse lykke til!:)

Nesten fælt å si det, men du er såå heldig som har vondt :p hehe! Det vil jeg og ha ;) Masse lykke til i dag:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spennende :) masse lykke til.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp