Endelig skjønt det??

tamlin77

Glad i forumet
Har jo tidligere skrevet her inne om far som er helt fraværende og ikke avlaster overhodet. Har snakket mye med han om det, og dro han jo med til helsesøster for en felles samtale. Har i ettertid merket en liten forandring hvor han faktisk har prøvd å hjelpe til litt, så har tenkt at det kommer seg vel sakte men sikkert.
Igår kom vi inn på flere barn hvor jeg sa klart ifra at det ikke ble flere her i huset, hvorfor ikke spurte han da. Jo fordi jeg ikke orker å ha totalansvaret helt alene, og gjennomgå det jeg gjør nå alene en gang til! Svarte jeg litt krast. Han mente jeg ikke var alene om ansvaret, men jo det føler jeg absolutt. Har ikke vært i butikken nesten engang uten å måtte ta med vesla. Han ble veldig stille og snakket ikke noe mere om det.
Og idag kom han hjem med forhåndsbestillt og betalt fotpleietimer til meg, hvor første er på fredag[:D] Og han skal være hjemme med vesla! Gleder meg fryktelig stort. Første gang med noen timer for meg selv på 12 uker Og han hadde kjøpt en nydelig spilledåse til vesla!
Hadde også et vennepar på besøk idag med 3 unger hvor faren der påpekte at gubben måtte ta vare på tiden vi nå har for den kommer aldri tilbake og er en så herlig tid. Så det også gikk innpå han, så i tillegg skiftet han til pysj på vesla[:)]
Håper at lyset i tunnelen ikke slukker, men at det varer[:)]

Å, så godt å høre at han viser litt mer ansvar nå[:D]
Det ble jeg glad for! For dissa mannfolka har bare å stille opp altså. De har jo tross alt
vært med på å lage bebisen[:)]

Så heldig du er som fikk fotpleietimer Det kommer nok veldig godt med kan jeg tenke meg.
Blir godt for deg å få litt tid alene og bare nyte behandlingen![:D]
Han er jo snill da

såå bra[:D] du skal sjå han har skjønt det no[:)] sikkert bare mange nye ting og forholde seg til for han[:)] kos deg myyyykje på fredag vertfall! det fortjener du[:D][;)]

ORIGINAL: Siljemor88

Det ble jeg glad for! For dissa mannfolka har bare å stille opp altså. De har jo tross alt

Så heldig du er som fikk fotpleietimer Det kommer nok veldig godt med kan jeg tenke meg.
Han er jo snill da

ORIGINAL: Siljemor88

Han er jo snill da

Back
Topp