Endelig skikkelig i gang med forberedelsene

Toromor

Glad i forumet
Redebyggerinstinktet har satt inn for fullt i det siste, og jeg har vært såååå utålmodig på å komme i gang med å gjøre klart til lille prinsesse skal komme. Mannen derimot mener vi har såååå god tid, det er jo tross alt tre måneder igjen. Men i dag fikk jeg endelig lurt han med meg på ikea, så nå har vi kjøpt seng, madrass, dyne, pute, sengetøy, sprinkelbeskytter og stellebord :)

Nå mangler vi bare alt det andre (untatt vogn og en del klær)

Hvordan ligger dere andre an med innkjøp og forberedelser?

Vi begynte ganske tidlig, siden vi ikke har så mye å rutte med :) Så har prøvd å fordele og kjøpt litt nå og da :)
De meste av klærne har vi fått/arvet av andre. Kjøpt mye brukt, og spart mye penger på det!
Det eneste vi egentlig mangler nå er vel madrass til senga, tisselaken, sengetøy, stelleprodukter og andre diverse småting :) Alt det andre av store ting er i hus :)
Holder nå på å pusse opp babyrommet, og gleder meg masse til det er ferdig malt, så jeg kan begynne å dekorere der inne :D ELSKER interiør altså ♥

Mangler omtrent ALT! Fødes hun nå må mannen ut og handle :D Vi har bestilt vogn, skal flytte om to uker og på ferie om tre uker... Og da blir vi borte i fire uker...haha...jeg har ikke lagt opp til at hun skal komme tidlig :P

Jeg føler vi mangler det meste :P
Vi var i Sverige og kjøpte vogn, vippestol og ammepute i dag. Det er alt vi har kjøpt. Jeg har også hentet en gratis bleiebøtte ol. i tillegg til at jeg har laget huskeliste fra ikea. Så vi er på vei, men føler det er mye igjen.... Til at det ikke er så lenge til mnd skifte aug/sept

Back
Topp