Endelig siste etappe! :D

blida

Flørter med forumet
Endelig er jeg i tredje trimester!! :D 28 uker i dag, og jeg er forberedt på noen tunge uker framover... Har lagt på meg 20 kilo så langt :o( Og regner vel ikke med at det stopper der.. hehe. Jaja.. blir litt av en jobb til våren igjen, men det skal jeg klare! :D Bare Lille Nils har det bra og kommer seg ut på en normal måte på nyåret.. HURRA!!

Gratulerer så mye! :-D 28 uker gitt, tiden flyr, i mårra er jeg selv 26 uker og tar meg selv i nesten å "glemme" innimellom at jeg er gravid :-) Herlig! Ja de kiloene, det er vel bare sånn det må være det... Men FOR en bonus vi får <3

GRATULERER!!!!

Kommer etter om 3 uker, hihihi...

Gratulerer så mye! :-)

Nesten sjokkert jeg - noen som er i tredje trim allerede?! Jøss, det var jo nettopp vi testet positivt og la ut bilder på testene våres :D

Lykke til videre! Du får helt sikkert en fantastisk start på 2012!

Gratulerer!! Jeg komme snikende etter på mandag :D
Og drit i de kiloene. De raser av etter fødselen. Men hos meg satt de siste 10kg som spikra. Var umulig å få de bort. Men så ble jeg gravid på nytt når vesla bare var 9mnd da, så fikk ikke all verdens av tid på å slanke meg.
Men til våren!! Da er det rett opp på hesteryggen og jogging med bikkja :P

Gratulerer med 28 uker! Jeg ligger `bare` en måned bak deg..:)

Oj, så masse respons! Takk takk og gratulerer til alle dere som har kommet akkurat så langt som dere har kommet.. :D

Fram til nå har tiden gått helt sinnsykt fort.. Det føles ganske kort tid siden jeg fant ut at jeg bare var 5 uker på vei.. hehe. Men nå sier de at det siste trimesteret skal gå langsomt på grunn av tyngden og ventetiden som visst nok plutselig skal virke så lang.. Men selv føler jeg meg heldig som har termin i starten av Januar.. Går ikke an å bli lei i desember måned vettu! :D Med alle de koselige juleforberedelsene! :D Jeg ser for meg at tiden kommer til å gå like fort som den har gjort til nå.. :D

Ang. disse kiloene.. Jeg skal ærlig innrømme at jeg driter i det egentlig.. Så lenge jeg har et sunt kosthold og beveger meg det jeg kan, er det ikke stort annet gjøre med det før til Våren igjen.. :D Og gjett om jeg gleder meg til å gå/jogge med vogna! :D

Er det flere enn jeg som har vært litt vell ivrige på å handle inn det som trengs eller? Hele huset her er ferdig med det utstyret vi trenger og vil ha før babyen kommer. Til og med barnerommet har blitt forvandlet til en mini sanserom hvor vi har store planer om å tilbringe litt tid hver dag.. Nå setter jeg meg opp dit alene noen ganger og setter på gamle barnesanger av May Britt Andersen, mens jeg drømmer om hvordan akkurat MITT barn kommer til å bli.. Å for en spennende tid vi har i møte!! :D

Slik ser jeg ut nå.. eller for en uke siden da.. hehe.

Gratulerer med starten av siste etappe - jeg har også kommet meg dit. Veldig spennende og tiden har gått sykt fort! Lurer også veldig på hvordan disse siste 3 månedene skal bli, begynner jo å merke på kroppen at den er blitt en del tyngre :) Men bank i bordet, heldigvis frisk og rask, ingen vondter som jeg sliter med :)

kjempe spennende:). Gratulere med 28 uker. Kommer etter på onsdag jeg

Gratulerer med 28 uker og siste trimester!

Du har fått en nydelig babymage må jeg si! Misunnelig der. Her er det så vidt man kan se at jeg bærer en liten inni meg. Slik var det sist også, husker jeg var så misunnelig på alle, siden folk ikke kunne se det på meg en gang.  :P

GravideMeg skrev:

Du har fått en nydelig babymage må jeg si! Misunnelig der. Her er det så vidt man kan se at jeg bærer en liten inni meg. Slik var det sist også, husker jeg var så misunnelig på alle, siden folk ikke kunne se det på meg en gang.  :P

Hehe, ja jeg er svær nok.. Her om dagen var det en som spurte: "Oj, nå nermer termin for deg vel..?" hehehehe

Er veldig spent på hvor stor jeg er om 10 uker...  emoticon  Jaja.. Får bare ta det som det kommer.. :o)

hehe! du har vokst veldig! Blir gøy å se deg igjen, å magen :)

blida skrev:

GravideMeg skrev:

Hehe, ja jeg er svær nok.. Her om dagen var det en som spurte: "Oj, nå nermer termin for deg vel..?" hehehehe

Er veldig spent på hvor stor jeg er om 10 uker...  emoticon  Jaja.. Får bare ta det som det kommer.. :o)

Hvaaaa - tredje trimester allerede?! Tiden FLYR! Gratulerer så mye! :-D

Følger etter om halvannen uke:-D

Gratulerer:D Er også kommet til 3 trimester! Tiden har gått kjempefort, og jeg tror også den kommer til å fortsette å gjøre det fremover i og med at jeg må skaffe mer utstyr og bli ferdig med juleforberedelser før jeg blir for stor. Og innimellom der kommer familietreff og venninnetreff og ammeskole og julemesse og mye mer; det er så mye å glede seg til! Tiden kommer til å fyke avsted -hjeeeelp!

Sansa skrev:
Gratulerer:D Er også kommet til 3 trimester! Tiden har gått kjempefort, og jeg tror også den kommer til å fortsette å gjøre det fremover i og med at jeg må skaffe mer utstyr og bli ferdig med juleforberedelser før jeg blir for stor. Og innimellom der kommer familietreff og venninnetreff og ammeskole og julemesse og mye mer; det er så mye å glede seg til! Tiden kommer til å fyke avsted -hjeeeelp!

Du har termin 1 Januar du og ser jeg! :o) Jeg og... hehe, syntes det er mest skummelt å tenke på faren for at det settes igang midt i jula! emoticon hehehe. Så her i huset håper vi at det går på overtid.... :D

blida skrev:
Du har termin 1 Januar du og ser jeg! :o) Jeg og... hehe, syntes det er mest skummelt å tenke på faren for at det settes igang midt i jula! emoticon hehehe. Så her i huset håper vi at det går på overtid.... :D

Ja, ser for meg at det blir fødsel på julaften... :( Og det er ikke så kjekt for barnet å få bursdag midt i jula heller. Så jo, gjør ikke så mye om det blir et par-tre dager over tiden! Men hun er nå veldig velkommen uansett når hun kommer, og så får det blir når det blir:D

Back
Topp