Endelig sett den lille :)

RandomChick

Forelsket i forumet
Idag var jeg på tidlig ultralyd grunnet forvirring i forhold til termin. Så den lille og hørte hjertet banke, men klarte ikke å følge med fordi det var så VONDT med indre ultralyd. Gikk glipp av mye og fikk ikke til ett bra bilde fordi jeg var i så mye smerter.

Men ifølge jordmor så var jeg 12 uker, men nå er jeg 8-9 uker, så da tilhører jeg visst august allikevel og ikke juli :)ImageUploadedByBV Forum1389032422.682326.jpg

gratulerer!! <3 <3

Hurra! Jeg har hatt akkuratt samme syn som deg, men jeg synes ikke det gjorde noe vondt. Fikk 4 fine bilder av fnuttet på 12-13 mm <3

* i dag :)

hvor stor var babyen da?

Jeg har ingen anelse, hun fortalte ikke særlig mye, virket som om hun ville bare blir ferdig med det egentlig :/

Hurra! Jeg har hatt akkuratt samme syn som deg, men jeg synes ikke det gjorde noe vondt. Fikk 4 fine bilder av fnuttet på 12-13 mm <3

Det gjorde ikke vondt å få den i meg, men at hun presset så på livmoren var uutholdelig, jeg har tatt slike før men denne var veldig vond og de andre har ikke vært det. Kanskje hun var litt hardhendt, usikker.

Så kjedelig da! Vi har fått vite hvor lenge den er og akkurat hvor langt vi er på vei på de to siste UL vi har hatt. Skal på en ny nå på fredag. Men det er hos legen da, ikke hos jordmor. Hadde en liten uhyggelig opplevelse sist når jeg tok UL hos jordmor, hun mente at jeg ikke var lik langt på vei som jeg trodde og fant ingenting.. stilte masse rare spørsmål og jeg ble livredd for MA.. 1 uke etter så vi et bankende hjerte og alt var perfekt.

Det gjorde ikke vondt å få den i meg, men at hun presset så på livmoren var uutholdelig, jeg har tatt slike før men denne var veldig vond og de andre har ikke vært det. Kanskje hun var litt hardhendt, usikker.[/quote]
Aha, sånn ja... Jeg fikk veldig vondt da han kikket på den venstre eggstokken min forrige gang. Den ligger litt kinkig til, så han måtte "lete" :)

Urk, det er skikkelig ubehagelig når de presser og styrer på.. Men vel verdt alt når en får med seg så fine bilder :)

Første gangen jeg var på tidlig UL, tok legen celleprøve først, så da var hele greia ubehagelig. Gang nr 2 var det kun UL, og jeg ble helt overraska over hvor lite jeg kjente. Var nesten usikker på om hun hadde puttet den ordentlig inn. Haha. Men kan jo hende din lille dert gjemte seg litt. Herlig å få se at det er liv da :D

Back
Topp