Endelig RUGER

wishingstar

Forelsket i forumet
Da er jeg endelig blitt ruger. Ett firedelt og flott inn og FEM på frys... Må si meg fornøyd med det, og St.olavs mente det var supert[:D] Så da må jeg bare smøre meg med tålmodighet i 14 dager! PHU!

Gratulerer wishingstar [:D] Kose deg masse i ruge perioden [;)] Så krysser vi fingrene for positiv test om 14 dager [:D]

Gratulerer som ruger, og med 5 på frys.
Rug og kos deg framover. [:)][:)][:)]

Gratulerer Wishingstar! Det er jo kjempe flott.. Og så mange på frys til forhåpentligvis søskenforsøk.. [:)]

Dette blir bra snuppa!! Nå får vi være flinke og ruge bra!! Prøve å fokusere på noe annet så godt det lar seg gjøre[:D][:D]

Jepp! Jeg skal på overnattingstur i morgen med kollegaer fra jobben, så det bli bra start ihvertfal på å få tanken over på noe annet.. også kommer jo 17 mai...

Gratulera så masse som rugar wishingstar!![:D][:D] Krysser fingre for at det her går bra
Rug godt og vel fram til testedato!! Og grattis med 5 på frys, kjempegreie jo!!

Må kose deg masse på overnattingsturen.. Det blir nok kjempe kjekt, og en fin avkobling fra hele dette styret.. [:)]

takk for det. Ja, har hatt det som mål hele tida å komme meg på den. Tror det er viktig. Ingen der vet om situasjonen min og det er nok like greit!!!

Gratulerer som ruger og med 5 på frys!! Satser på at du får positiv test om 14 dager og ikke trenger freyseeggene før søskenforsøka [;)]

ORIGINAL: tullemor79

Dette blir bra snuppa!! Nå får vi være flinke og ruge bra!! Prøve å fokusere på noe annet så godt det lar seg gjøre[:D][:D]

Signerer denne[:D][:D]

flotte greier, lykke til [:D]

ORIGINAL: [miss]

Gratulera så masse som rugar wishingstar!![:D][:D] Krysser fingre for at det her går bra
Rug godt og vel fram til testedato!! Og grattis med 5 på frys, kjempegreie jo!!

Signerer [;)]

Så flott!!!!! Må bli positiv test om 14 dager det der[:)][:)][:)] Flott at St. Olavs gjør god jobb, lover godt til jeg kommer så langt og[:)]

Back
Topp