Endelig ringt inn mens!

mysill

Betatt av forumet
I dag ha jeg fått ringt inn mens igjen....*danser rundt i ring*
Da er vi jaggu snart i gang igjen  [;)]
Gleder meg sånn...Håper vi om ikke annet kanskje får egg på frys denne gangen da  :)
Andre her som har uttak ca i uke 45?

hei snuppa...(om du er den jeg tror du er)
Artig at du er i gang igjen[:)] masse lykke til videre, nå skal den sitte

Er meg vet du  [;)]
Ja gleder meg skikkleig til å komme i gang igjen...
Håper på litt mer flaks og kanskje flere egg denne gangen da...
xxx fingra

Masse lykke til Mysill og Prøveline!![:D]

Jeg har uttak i uke 44. Blir spennende dette! Lykke til! [:)]

ORIGINAL: Prøveline

Hei på deg :)
Har uttak uke 45 jeg også, om alt går etter planen, det er jo ganske likt.
Skal begynner å spraye 7.okt og stikke 24.okt gleder/gruer meg veldig :) Kjempespennende!
Åssen er dine datoer da?

Får vite i morgen når medisinene kommer....Når fikk du mens da? jeg fikk den 23.sept...bare fått uk dato den 2.nov enda jeg  :)

wiiiiiiiiiiiiiiiiii!
snart i gang nå....
den 12.okt er spraystart!!!
sprøytestart den 24.10 jeg også  :)
kanskje vi blir rugere samtidig da prøveline...hehe

ORIGINAL: Prøveline

Bare dytter denne til topp jeg. Hvor blir du av mysill? :) Går det bra med stikkingen? :) Er veldig spent på 1. UL føler det jobbes iherdig nedi eggstokkene her :p

Hei Prøveline...
Joda går bra å stikke...Bare en smule lei alle bivirkninger...
Fikk blødning etter jeg begynte med sprøyta jeg...(27/28.10)  men ser ut til at den forsvinner i dag...Hatt skikkelige mens smerter   :(
Ja nærmer seg UL nå...Men har liksom litt blanda føleleser jeg...
Gruer litt...Men det er litt som foregår rundt oss for tiden og bivirkningene tar på en del så er sikkert derfor...vil tro det endrer seg etter UL..

Går alt bra med deg da?

ups

[:D]ORIGINAL: mysill

I dag ha jeg fått ringt inn mens igjen....*danser rundt i ring*
Da er vi jaggu snart i gang igjen  [;)]
Gleder meg sånn...Håper vi om ikke annet kanskje får egg på frys denne gangen da  :)
Andre her som har uttak ca i uke 45?

Hei Mysill!

Jeg skønner det som at du er på 2 forsøk nå. Kan jeg spørre om hva som skjedde første gang? Og hvor lenge siden var det? De stoppet mitt 1. forsøk akkurat pga egg som ikke delte seg (var bare to egg, ett som ble befruktet, men delte seg altså ikke), så er litt nysgjerrig på hvordan det har vært for andre..

LYKKE TIL FORRESTEN!!!

?
ORIGINAL: Marianne1

Hei Mysill!

Jeg skønner det som at du er på 2 forsøk nå. Kan jeg spørre om hva som skjedde første gang? Og hvor lenge siden var det? De stoppet mitt 1. forsøk akkurat pga egg som ikke delte seg (var bare to egg, ett som ble befruktet, men delte seg altså ikke), så er litt nysgjerrig på hvordan det har vært for andre..

LYKKE TIL FORRESTEN!!!

Hei på du  Marianne.
Ja vi er i gang med vårt forsøk nr 2... Hadde første forsøk i august..Fikk ut bare 3 egg....2 ble befrukta,men bare et det ble noe av...( 4delt)...Så fikk ingen egg på frys da.   [:(]
Testa negativt på rd13 sist...Begynte å blø noen timer senere...
Må vel si at jeg ikke akkurat føler meg så kjempe positiv denne gangen....Er veldig sliten....Å "redd" for at vi ikke skal få egg på frys denne gangen heller...Ser liksom for meg at forsøkene våre bare flyr fra oss....
Men blir sikkert bedre etter UL... [:)][:)]

Når skal du ha neste forsøk da?

masse lykke til mysill snuppa, håper virkelig det klaffer for deg nå vennen[:)]

Og alle andre prøvere,masse lykke til, håpe det klaffer for dere og

Back
Topp