Endelig Positiiv! :D

lykkelitenFor2

Betatt av forumet
Heei. Gratulerer så mye til dere alle med positive tester! :)
Siden det er såpass tidlig og jeg ikke føler jeg kan "dele" min glede med alle, tenkte jeg at det var greit å bare lufte seg litt her xD hehe!
Etter mye om og men viste testen endeliig de to strekene vi har ventet på!
Endelig ble vi gravide! :D dette var en lettelse! :D Er det flere som har prøvd en stund før det endelig gikk?
Gleder meg til å prate med dere i månedene fremover! :D

Velkommen inn hit og gratulerer så mye med positiv test! Så herlig når det endelig klaffer :)

Vi forsøkte i nesten ett år med storebror, et halvt år med lillebror og h*n i magen var en skikkelig overraskelse :)

Gratulerer så mye! :D Jeg har inntrykk av at det er mange som sliter med å bli gravide, og blir nesten flau av å fortelle at fra jeg sluttet med prevensjon og til jeg var gravid så gikk det under 3 uker :p og innser med ett hvor heldige vi er!!!

Må bare si at med de to første gutta våre gikk det som lynet. Hehe.. men da "prøvde" vi heller ikke.. denne gangen gikk det utrolig tregt. Og når man går å tenker på det hver dag, blir månedene veldig lange :P men flau må du da ikke bli! Så urolig deilig da :D og gratulerer!

Må bare si at med de to første gutta våre gikk det som lynet. Hehe.. men da "prøvde" vi heller ikke.. denne gangen gikk det utrolig tregt. Og når man går å tenker på det hver dag, blir månedene veldig lange :P men flau må du da ikke bli! Så urolig deilig da :D og gratulerer!

Ja jeg kan godt tenke meg at ventetiden blir laaang da! :-P Ja virkelig, og tusen takk :-)

Gratulerer :D Her gikk det hele 8 år før spiren satt! Har gått ned 26 kg i år og vi hadde akkurat blitt godkjente for prøverør :D

Gratulerer så masse :)
Vi har prøvd siden mars.

Grattis. Vi hadde en del forsøk med hormonbehandling .men det forsøket som jeg trodde minst på klaffet på max

Back
Topp