ENDELIG PERMISJON

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
I dag er dagen kommet: Min siste dag på jobb før jeg går ut i mamma-permisjon:)
Åh for en lykke :happy093

I morgen er det nøyaktig 3 uker til termin - helt villt å tenke på.

Spørsmålet er jo nå, hva skal man bedrive tiden med?

Blir jo så uvant dette her.
Nå kan jeg sove lenge på morgenene (gleder meg villt til det!!) , gå lange turer med hundene, hvile midt på dagen hvis jeg føler for det, besøke venner og familie, og ikke minst ta de siste forberedelsene til den lille kommer og slappe av og bare nyte:)

Til dere som allerede er i permisjon / evt sykmeldt /snart går ut i permisjon.
Hva bedriver / har dere planer om å bruke tiden før fødsel til?

Nå har jo jeg vært hjemme i en halv evighet, men det jeg bruker tia hjemme på er å slappe av, gjøre husarbeid, lage middag og vaske klær.. Rydder litt hele tiden sånn at jeg har noe å gjøre hver dag :p man kan gå seg en tur om man orker det, er jo bare sunt :) dra på kafé har jeg gjort og :) kosa meg alene med kakao :D haha

Sent from my iPhone using BV Forum

Siste dag i jobb her også! Første på lista er storvask av huset, så avslapping i påska;) etter dette må eg vell starte å ordne klart til lillebror kjem, he vogn og de meste fra storesøster, så ikkje mykje eg treng:) glad eg klarte å jobbe so lenge at ventetida ikkje blir so lenge! Sist var eg heime i 3 mnd og kjeda meg;)

Har gått hjemme i flere mnd...men er jo en grunn til det så.....j sover/ligger lenge, sover så dårlig på natta:-/ ellers så prøver j å gjøre litt her hjemme hver dag, møte litt folk eller bare nyte sofa,tv og strikketøy:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Så deilig. Det blir nok litt rart i begynnelsen, men godt å få tid til å ordne siste rest før baby kommer! Og ikke minst bruke tiden til å slappe av og gjøre ting man har lyst til! :) Her har jeg vært sykemeldt siden januar, og det har vært kjempetungt både fysisk med bekkenløsning men også psykisk fordi jeg har følt meg totalt udugelig! Fant akkurat ut at jeg har kjempelav blodprosent, så det kan jo forlare hvorfor jeg har vært slapp og sliten. Men har nå fått på plass det meste til lillebror, og nå prøver jeg å få unna litt småting innimellom. Ellers så bruker jeg dagene på mye avslapping. Belager meg på at det blir lite av det fremover :)

Her begynner permisjonen på onsdag, men har gått sykemeldt siden slutten av januar. Den siste mnd har jeg for det meste vært sengeliggende. Så her ser jeg på tv, levere og henter gutta i bhg, sover, vasker klær, sitter på ipaden!!

Har utrolig nok fått dagene til å gå uten å kjede meg!!!

I dag er dagen kommet: Min siste dag på jobb før jeg går ut i mamma-permisjon:)
Åh for en lykke :happy093

I morgen er det nøyaktig 3 uker til termin - helt villt å tenke på.

Spørsmålet er jo nå, hva skal man bedrive tiden med?

Blir jo så uvant dette her.
Nå kan jeg sove lenge på morgenene (gleder meg villt til det!!) , gå lange turer med hundene, hvile midt på dagen hvis jeg føler for det, besøke venner og familie, og ikke minst ta de siste forberedelsene til den lille kommer og slappe av og bare nyte:)

Til dere som allerede er i permisjon / evt sykmeldt /snart går ut i permisjon.
Hva bedriver / har dere planer om å bruke tiden før fødsel til?

Jeg hadde også siste dag i dag! Nå skal jeg strikke ferdig hentesettet jeg plutselig bare måtte strikke. Og sy en del stæsj. Kanskje lese ut ei bok eller tre. Bli sjokkert over hvor lenge gubben egentlig sover før han drar på jobb :D

Har gått hjemme i flere mnd...men er jo en grunn til det så.....j sover/ligger lenge, sover så dårlig på natta:-/ ellers så prøver j å gjøre litt her hjemme hver dag, møte litt folk eller bare nyte sofa,tv og strikketøy:)

Samme her, bortsett fra strikketøy...tenker på det men kommer ikke lengre enn tanken :P

Flink (og heldig) du har vært!! Nå må du slappe av, samle energi og nyte de siste ukene før bebisen melder sin ankomst! :)

Siste dag her også! :-D Dagen ble kjempestressende med mange vanskelige saker som tok tid, men kom da i mål til slutt.

Mannen og barna hentet meg og vi dro å spiste på Egons. Tjohooo! Helg, påskeferie og permisjon! Wohoo!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her, bortsett fra strikketøy...tenker på det men kommer ikke lengre enn tanken :P

Begynt lissom å innse at hu frøkna kan komme ut snart og jeg er ikke ferdig med å strikke jakken jeg tenkte hun skulle ha på seg på tur hjem.. farlig iPad med spill altså....

Gratulere med permisjonstid og kort avstand til termin :D :D Jeg har vært sykmeldt 100% i en måned nå grunnet bekken og opphør av min arbeidsplass. Her har håndarbeid vært redningen, når man skal holde seg i ro er det begrenset hva som kan gjøres fra sofaen. Ellers har jeg hatt et motto disse ukene; "si JA til alt!" Besøk, oppdrag, hjelp ol for å få tiden til å gå :) Jeg synes også overgangen var stor, fra å jobbe 120% som leder på 6. Året til å plutselig ha helt ryddet timeplan.. Her blir det også mer matlaging den kommende uken, fryseren skal fylles opp med ferdige retter :)

Hadde første dag i permisjon igår, men har vært delvis sykemeldt en tid før det. Koser meg med strikking/ hekling, sying og husarbeid (det siste kansje ikke er fullt så kos). Er fryktelig tungt for tiden m bekken som ikke vil som meg, derved er aktiviteter er begrenset. Fikk hjem vogna igår og nå står den i stua og venter på lillebror :) Gleder meg sinnsykt til å gå raske turer m vogna og lillebror!

Så deilig! Nå skal du bare gjøre det du har lyst til! Sove, gå på cafe, holde på med en hobby, gå turer og bare kose deg!

Back
Topp