Endelig permisjon!!:D

Linenni

Flørter med forumet
Mens dere andre, heldige mammaer driver å føder, så kan jeg endelig juble over litt fri!;D Det er nå 3 uker til termin og jeg kan med god samvittighet glemme jobb og tenke kun på meg selv! Herlig!:D Har gleda meg lenge til å bare få lov til å glede meg til jenta kommer!<3 Men kjenner at det skal bli både litt rart og litt vemodig å ikke skulle treffe gode kollegaer og få gå på jobben min hver dag, er veldig glad i arbeidsplassen min<3

Dagens jubel fra meg, jeg er vel en av de siste som går ut i mammaperm, vil jeg tro, ettersom jeg har termin så sent som 29.?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye med permisjon! Jeg kan juble for det samme i dag. Har også termin 29. mai. Deilig å bare slappe av framover og gjøre alt klart til den lille skal komme!

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Det er en kjempegod følelse! Jeg smilte som ei sol hele den siste dagen på jobb :D For snart fire uker siden :P Nå kjeder jeg meg hjel... BABY!! BARE KOM!

Gratulerer så mye med permisjon! Jeg kan juble for det samme i dag. Har også termin 29. mai. Deilig å bare slappe av framover og gjøre alt klart til den lille skal komme!

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk
Gratulerer til deg også!:D Ja, nå kan vi endelig fokusere kun på oss selv og den lille som kommer, for en luksus!:D

Det er en kjempegod følelse! Jeg smilte som ei sol hele den siste dagen på jobb :D For snart fire uker siden :P Nå kjeder jeg meg hjel... BABY!! BARE KOM!
Ååååh, så kjedelig å gå å vente og vente! Greit med fri, men kjedelig når man liksom baaare går og venter! Går du langt på overtid? Håper virkelig jeg slipper det!:/

Ååååh, så kjedelig å gå å vente og vente! Greit med fri, men kjedelig når man liksom baaare går og venter! Går du langt på overtid? Håper virkelig jeg slipper det!:/

Bare tre dager over i dag, så det er jo ikke mye! Men jeg er litt utålmodig i den forstand at jeg gjerne vil blir ferdig med fødselen og bare starte livet som trebarnsmor! Alt må settes på vent nå hvis du skjønner.

Bare tre dager over i dag, så det er jo ikke mye! Men jeg er litt utålmodig i den forstand at jeg gjerne vil blir ferdig med fødselen og bare starte livet som trebarnsmor! Alt må settes på vent nå hvis du skjønner.
Skjønner hva du mener! Man kan liksom ikke planlegge noe heller, før man har baby på plass å vet hvordan ting utarter seg, hele livet står på vent:O Håper det skjer ting snart, og at du har baby i armene fortere enn du aner!:D

Skjønner hva du mener! Man kan liksom ikke planlegge noe heller, før man har baby på plass å vet hvordan ting utarter seg, hele livet står på vent:O Håper det skjer ting snart, og at du har baby i armene fortere enn du aner!:D

Takk! jeg håper på det samme, men innstiller meg på igangsetting iløpet av neste uke. :D

Gratulerer med permisjon:) kos deg i den herlige ventetida!

Nyt tiden!! Har du noen siste babyprosjekter som trengs å gjøres?
Nei, jeg tror faktisk jeg er ferdig!;D Alt står klart og bare venter på å bli brukt av lillemor!:D Vurderer å kanskje lage en babygym da, men det er vel det eneste:)

Så herlig:)

Nyt tiden og kos deg masse i tiden frem mot fødsel.

Back
Topp