Endelig på jobb igjen...

Kaoleena

Elsker forumet
Ja, da var jeg endelig tilbake på jobb... Er fremdeles sykemeldt, men går på jobb noen timer av gangen når jeg orker det. Ganske kjedelig å bare sitte hjemme på en måte... Har vært 100% sykemeldt i 5 uker uten å ha internett hjemme, så jeg har ikke fått vært innom her så mye.

Ellers så var jeg på ordinær kontroll på fredag og fikk høre hjertelyden for aller første gang. Var 13+3 uker på vei den dagen og hadde vel egentlig ingen forhåpninger om at legen skulle klare å finne hjertelyde, men det gjorde hun... 148 slag i minuttet[:)] Jeg var helt i hundre!!![:D]

Så fikk jeg meg en aldri så liten støkk på søndags kveld[&:] Hadde en liten blødning og ble livredd... Var hos legen igjen på mandag og hun foretok en GU som viste at det kun var en polypp og at alt så fredelig og fint ut. Kan tro jeg ble letta[:)]

Så dette var en liten oppdatering fra meg. Har virkelig savnet dere alle sammen, godt å være tilbake[:)]

Godt å ha deg her igjen..[:)]
Forstår godt at du var i hundre da du fikk høre babyen ja..[:D] Kjenner til d..[8D] hehe...
Bra d ikke var noe me baby da du fikk en liten blødning.. Har selv heldigvis ikke hatt noe antydning til blødning eller noen ting.. *heldigvis* for da "flipper" jeg ut tror jeg...[8|]

Kan tenke meg du synes det er deilig å være litt i jobb igjen ja, det er skikkelig gørrkjedelig å bare gå hjemme! Godt å ha deg tilbake her også. [;)] Bra du fikk høre hjertelyden da, og fikk bekreftet at alt sto bra til. Har ikke vært hos legen siden i uke 11 jeg, og skal ikke dit igjen før i uke 24, så det blir en stund til også.. [:-] Men det er jo tid for ul snart nå da! [:)]

så heldig du er som kan jobbe litt.er helt grusomt og være hjemme.tiden går sååå seint.gleder meg til jeg kan tilbake og jobbe litt:)har vert sykemeld 100% siden 2 aug.vil tenke meg at det var gøy og høre hjertelyden på bebyn din:)godt at du er tilbake etter så lang tid:)

Back
Topp