Endelig på babyverden Forum :)

FruMorHætta

Andre møte med forumet
Endelig kommet hit på formuet ;) Dette er veldig spennende, meg også litt skummelt. Men virker som ett veldig fint sted, for råd og tips. Og muligens bli kjent med andre.
Jeg er gaaaanske ny her, men kan noen fortelle litt hvordan dette funker ? *flaut* å spørre om :smiley-ashamed008
Tenkte jeg kunne sitte inne her , siden jeg ikke får sove
;)

Så er det noen som er skravlesyk ?

Hei og velkommen:)
Det er bare å spørre i vei om det du vil. Forumet har flere underforum med forskjellige temaer, for. Eks økonomi, høytider, utdanning osv.
Mange hyggelige damer her inne :) litt rolig for tiden, men det er vel mye pga at folk har litt mindre tid nå pga at det straks er jul :)

Heihei og velkommen til forumet :) Nå forklarte jo Siljegulli ganske greit hvordan det fungerer. Så er det jo bare å spør om det er noe spesifikt du lurer på, så er det nok av hjelpsomme damer her inne som vil hjelpe deg :)

Velkommen! :)

Velkommen hit :-)

Velkommen hit:) her finnes flere underforum så vil anbefale deg å klikke deg inn der du "hører" hjemme:) hvis du prøver å bli gravid så er det eget forum for det, hvis du allerede er gravid så finnes det forum for hver terminmåned:) veldig hyggelig for da kan en dele erfaringer med andre i samme situasjon og en kan bli godt kjent med mange kjekke folk:)

Velkommen :)
Som nevnt mange underforumer. Termingrupper er å anbefale.

:)
Det er bare å spørre i vei om det du vil. Forumet har flere underforum med forskjellige temaer, for. Eks økonomi, høytider, utdanning osv.
Mange hyggelige damer her inne :) litt rolig for tiden, men det er vel mye pga at folk har litt mindre tid nå pga at det straks er jul :)
Heisann

Hei :) Tusen takk for det :) Det virker som mange koselige damer her inne. Gleder meg veldig til å delta her :) Skjønner det kan være rolig, for det er jo veldig mye streeees før jul :P Takk , for at du forklarte meg litt her :) Kommer seg nok etterhvert :)

Velkommen hit:) her finnes flere underforum så vil anbefale deg å klikke deg inn der du "hører" hjemme:) hvis du prøver å bli gravid så er det eget forum for det, hvis du allerede er gravid så finnes det forum for hver terminmåned:) veldig hyggelig for da kan en dele erfaringer med andre i samme situasjon og en kan bli godt kjent med mange kjekke folk:)

Hei :) Takk for tipset :) Jeg har ei datter på 4 mnd, snart 5 mnd. Jeg likte dette forumet, pga at man kan dele erfaringer og bli kjent med nye mennesker. Så jeg kommer nok til å bruke mye tid her inne :)

Tusen takk til alle dere andre som har ønsket meg velkommen :) Dette var koselig :) Jeg VET at her kommer jeg til å trives skjønner jeg :) Så mange koselige damer :) Håper jeg kan bli bedre kjent med dere :)

Velkommen ;)

Back
Topp