Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastiskDa var det over! Og jeg fikk denne gangen se ett perfekt bankende hjertetOg nå fant jordmor fosteret med engang på skjermen
![]()
Da var det over! Og jeg fikk denne gangen se ett perfekt bankende hjertetOg nå fant jordmor fosteret med engang på skjermen
![]()

Det var en veldig fin opplevelse! Jordmoren var så behagelig og flink. Det ble innvendig siden det var så tidlig, men det var helt okey for hun var så flink<3Så herlig! Godt å høre at det ble en god opplevelse og at alt ser bra ut
Ble det innvendig eller utvendig?
Det forStår jeg veldig godt, får prøve å holde seg mest mulig opptatt frem til da så det kanskje går litt raskereSå herlig!merker det er lenge å vente til slutten av september med TUL..

Det forStår jeg veldig godt, får prøve å holde seg mest mulig opptatt frem til da så det kanskje går litt raskere![]()
JaGratulerer! Så herlig å se! Hvor langt er du nå? Jeg skal ha om et par uker. Håper å se det samme som deg. Det er bare magisk å få høre den hjertelyden! [emoji173]️
TakkSå herlig [emoji4] gratulerer. Jeg viste ikke at man kan ta TUL hos jordmor. Hvor langt er du på vei?
Så godt å høre