Endelig oppstart igjen!

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hadde neg frys tre ganger i vår, senest i juni, å det har vært fult på sykehuset frem til nå, men nå er vi endelig i gang igjen.

Fikk mens i går, satte Elonva sprøyte i dag, skal begynne på Cetrotide sprøyte mandag. Skal ta en hver dag frem til og med torsdag, da blir det UL ;)

Veldig spennende og håper det ender i graviditet!

Noen som vet hvordan det er i forhold til betaling? Tenker å spørre når jeg er der på torsdag, men kan jo spørre her også...
Hadde tre frys i vår som var igjen etter 1.IVF. Men starter jo nå på søskenforsøk, i ferskforsøk. Må vi da betale 15 000,- igjen og få resten dekt eller får vi mere dekt? Allerede opp i 8500,- ca på 5 sprøyter...

Hvis dere kom over 15000 kr sist, så skal dere få igjen alt på dette forsøket. De dekker vel 3 ordinære forsøk. Egenandelen er 15000 kr tilsammen, ikke på hvert forsøk.

Det har jeg fått beskjed om på klinikken:)

Sent from my iPhone using BV Forum

På min klinikk står det at når en skal prøve på neste barn, altså søskenforsøk starter en helt på nytt igjen, altså at man må betale nye 15000,- før resten blir dekt..

Sorry, fikk ikke med meg at det var søskenforsøk. Da begynner man nok på nytt igjen ja.

Sent from my iPhone using BV Forum

Snakket med ei som jobber på klinikken. Hun sa at til oss kaltes det sekundærforsøk og ikke søskenforsøk... Fordi vi ble spontant gravide sist, ble gravid selv da vi skulle igang med fryseforsøk. Men hun torte ikke gi ordentlig svar, så skal spørre igjen når jeg skal på UL torsdag ;)

Altså at det følger med det første forsøket og vi får det dekt :)

Back
Topp