Endelig oppegående

Shauri

Forumet er livet
VIP
I dag er jeg frisk igjen!! Endelig!! Kjenner tilogmed at jeg har energi!! Så nå er det bare å lære magen å spise normale mengder igjen sånn at vi får skikkelig gang på melken igjen. Er blitt mye amming de siste dagene og nettene - men er ikke så slitsomt som ved økedøgnene som var tidligere - rett og slett sikkert fordi jeg vet at dette skyldes sykdom.

Godt at du er på bedringens veg!'
Slikt er tøft!

huff, det tok sin tid :eek: Bra du kommer deg! Farris og eplejuice 50/50 med isbiter er deilig når magen er i ulage ;)

Har hørt rykter om det - men siden jeg ikke liker farris tok jeg ikke sjansen :p
hahaha :p Smaker ikke farris når man blander den med eplejuice da ;) Drakk myyye av det når jeg var morgenkvalm :eek:

Så bra du er på bedringens vei:)
Farris og eplejuice er jeg hjertens enig i, funker godt:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Kjempebra at du er frisk :-) farris med eplejuice er godt for magen, men skjønner at du holdt deg unna når du ikke liker det :-) blåbærsaft virker forstoppende - eller altså er bra når man er kvalm og har diare - forstoppende er feil ord men fant ikke riktig ord i hodet mitt nå :-) sliten etter en lang dag tydeligvis ;-p

Kjempebra at du er frisk :-) farris med eplejuice er godt for magen, men skjønner at du holdt deg unna når du ikke liker det :-) blåbærsaft virker forstoppende - eller altså er bra når man er kvalm og har diare - forstoppende er feil ord men fant ikke riktig ord i hodet mitt nå :-) sliten etter en lang dag tydeligvis ;-p
Bindende? :)

Bindende er nok kanskje et bedre ord ja, hehe :)
Hehe =)
Ble litt blåbæris på meg istad. Hadde frosne bær som måtte brukes opp da jeg ikke hadde dypfrosset etter at jeg åpnet posen. Det var utrolig godt :D

Blåbæris hørtes ikke værst ut nei, har du iskrem maskin?:-)

Ble litt mørk sjokkis på meg, snuske sover nå, benytter sjansen:-)

Veldig! :D
Bruker ca 1 dl bær, 1 dl fløte, en eggeplomme og søter etter smak ;)

Ingen sak å lage dessert da, skal jeg sannelig teste i morgen:-)

Back
Topp