Endelig onsdag... LOST!!!!

SogS

Forelsket i forumet
Jippi, endelig er det onsdag og en ny episode med lost... Jeg stikker bort og trener nå, så rekker jeg hjem til Lost begynner.. Kjekt å ha noe å gjøre frem til da, for da går tia fort... Men en ting jeg frykter er at je kan sovne i dag mens jeg ser på lost.. Er sååååå utrolig trøtt i dag.. jesp... enda jeg fikk sove litt lengre enn vanlig.. Vel satser på at jeg våkner litt av å trene, så jeg får med meg hele lost.. Håper det er like spennende i dag og[:D]

Jippi, LOST! Håper hun sinte dama får grisebank idag... av terroristen..[:D]

Gleder meg gleder meg gleder meg!!!

Det er idag det ja!! [:D]
Skikkelig spennene sist! Lurer på om hun dør eller om hun klarer seg da..
Har aldri likt hun der nye med det mørke håret..Er bare noe med hun..

digger lost.men kabelentv`n har detti ut i dag,men håper den kommer tilbake så jeg får med meg lost...hvis ikke er denne kvelden ødelagt...hehe...

YES!!! onsdag er MIN tv-kveld.. hehe..gleder meg så til lost!!! [:D]

ja, gled dere![;)]

har du sett den før, kanskje?? hehe
ORIGINAL: kr.sand

ja, gled dere![;)]

ORIGINAL: annika_24

har du sett den før, kanskje?? hehe
ORIGINAL: kr.sand

ja, gled dere![;)]

jepp, det har jeg. synes alle episodene er så spennende jeg![:)] Er spent på slutten

Åh, jippi og hipp hurra! Hadde glemt at det var onsdag i dag jeg... og da husket jeg jo ikke at det var Lost heller. Glad nå![:D]

dumme dama som skyter snille jenta og gjør militærmannen sur på seg.....forklart på mitt språk...:) digger lost

tror ikke hun er så dum egentlig?

ble litt skuffa over lost i går, var ikke akkurat spennende.. Ville se hva som skjedde med hu som ble skutt jeg... arg, men men, greit å se hva som har skjedd med de andre og da...[:D]

Syntes gårsdagens episode var bra, fikk litt mere sympati med hun sinte mørkhåra dama... kul hun da, som banker opp folk og sånn! Har lyst å bli så tøff jeg også![:D]

Gled dere til neste.. den er ganske så bra [:D]

Åå..eg syns det var spennande, men litt irriterande at det ikkje kom noko vidare liskom.. Men greit å vite kva "hale-gjengen" har opplevd og [;)] Gleder meg til neste onsdag hvertfall! [:D]

ORIGINAL: panterinnen

Gled dere til neste.. den er ganske så bra [:D]

Spennende.. Gleder meg til den da ja...[:D] håper det er en skikkelig spennende episode..Gleder meg allerede..[;)]

Jeg synes også onsdagens episode var skuffende. Var jo bare såååå klar for å få vite hva som skjedde med Shannon-saken..

Back
Topp