ENDELIG ONSDAG 7.APRIL:)

MaRtE:)

Gift med forumet
snakk ivei!

ja, for min del er det endelig onsdag. jeg har fri og ungene skal i bhg etterhvert, alenetid - kom til meg!!!! har masse ting å gjøre så klart, men noe må man gjøre.

tror jeg må se etter ny utebukse til meg selv i dag, noe ikke fullt så varmt og dyrt. ikke noe særlig å gå å være redd for klærne sine på jobb.

God morgen! [:)]

Våkna med skikkelig gjengrodde øyne i mårrest, da var jeg fin skal jeg si! [8D] Tobias sine var også gjengrodde, så spørs om ikke han må være med meg til legen i dag.
Har i tillegg ganske så vondt nedover brystkassa, og hoster litt slim i dag. Det kommer ikke fra halsen, det kommer fra lengre ned, så kanskje bra jeg likevel MÅ til lege i dag.
Nå sitter lillemann på gulvet (stakkars, der er det jo iskaldt) og trykker, så spørs om det ikke blir bleieskift her snart. Ida ser på barne-tv, snart skal vi spise frokost.
Ingen andre planer enn legebesøket i dag. Sambo er hjemme fremdeles, litt pga han selv, og litt pga meg.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

I dag skal jeg på HS snuppå skal få vaksiner kjenner jeg gruer meg, håper hun ikke reagere sånn som broren gjorde..
Ellers tør jeg ikke å planlegge noe i dag siden jeg ikke vet om hun reagere.

hæææ? er du gravid igjen? ikke fått med meg! gratulerer så mye!!!![:D][:D][:D]

Gubben hadde visst bestemt i løpet av natten at han ikke skulle på jobb i dag så da forsov jeg og N oss. Rakk akkurat å få han i bhg tidsnok for å være med på tur men jeg rakk ikke treningstimen min. Så da blir det spinning i kveld. Bare 27 timer igjen til mål på touren nå[:D]

SNart skal jeg skrive litt. Ellers skal jeg i banken, ta noen telefoner, kaffe med vennine kanskje, shoppe.hmmmmm, noe mer da?

Pappa ringte i går og sa de har bestilt ferietur med N og kusina hans i slutten av juni. De skal til Legoland og Løveparken. Blir bare noen dager etter vi kommer hjem fra Spania, og rett før N skal på ferie med pappaen sin. Så blir nok mye ferie på sjefen i sommer også gitt[:)][:)]

Ei venninne er innlagt for å bli satt i gang i dag. Spennende å se hvor lang tid det tar[:)]

Tips til barselgave til jente??

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: Looney

Ei venninne er innlagt for å bli satt i gang i dag. Spennende å se hvor lang tid det tar[:)]

Tips til barselgave til jente??

Personlig teppe! [:)] Jeg ble så glad for det teppet <3

Hvrodan da? Og hvor kjøper man det?

Fikk et ullteppe til N husker jeg, med navnet hans gravert. Men det ble borte et eller annet sted gitt[&:]

Hjemme fra lege, med salve mot øyekatarr og penicilin mot en halsbetennelse jeg har gått med for lenge, og som dermed har spredd seg nedover brystkassa. Men nå blir det vel greit, tenker jeg! [:)] Sitter her med brillene mine, som ikke har fått nye glass siden ungdomsskola, og dermed er aaaaalt for svake [8D] Må ha de på meget skeivt om jeg skal se tvn, haha. Sambo ler seg skakk i hjel av meg, han har jo ikke sett meg med briller på de 7 åra vi har vært sammen! [8D][:D]
Tobias sover ute i vogna, og Ida ser i en lekereklame - med blikket fulle av drømmer og julegaveønsker [;)]

God bedring Skrållan! Fikk to brosjyrer i posten i dag vi og som er blitt studert. Guttelekene styrer hun glatt unna, men ellers så har hun lyst på det meste[:D]

Maiå??? Nå må det vel være noe tull med tickeren din?

Her sitter jeg med Sivert som nå har sluttet å sove på dagen! Og da er han blid kan dere tro.[8|] Så det er tydeligvis enten eller for nå er han snill om natta. Vi får prøve å gå en tur å se om det hjelper litt. Bare synd det er så trist vær i dag.[8|]

Maiå: Er det baby på vei??
At hun er 1 dag på vei...? hehe[:D] Tror den tickeren har tatt en ny runde jeg...[:D]

vaska nesten hele huset i dag og masse klær, kjedelig[>:] men etterpå dro jeg på shopping[:D] ble joggesko og tur/utebukse på meg, utebukse og hanske på T og fleecesett på M[:)] veldig fornøyd, bare brukt 1600,- og det inkl litt matvarehandling å.

nå skal jeg hente kidsa! tjo-hei, kjøttdeig[:D]

Nå har jeg spist meg forderva på stroganoff, knallgodt var det[:)] 

Hadde pcen med meg ut i dag..sjakktrekk, masse sand i tastaturet nå etter at lillemor dusja den[&:]

Maiå: Er det baby på vei??

Nei hehe har bare glemt å ta den vekk[:D]

En stk gira hyper propell er lagt men om han sovner gjenstår å se. Samboeren har besøk av en kompis, som N digger, så han vil jo ikke legge seg selvfølgelig. Så da skal vi se hvor flink han kan være....

Jeg får ikke sett Paradise hotel i kveld for gutta skal se fotball[X(] Hurra for kun en tv. Men jeg har nettv jeg i værste fall[:D]

Har sagt opp gamle jobben i dag og. Og det gikk greit. SKal jobbe en siste vakt der før jeg begynner i ny jobb. Gidder ikke jobbe mer jeg for jeg ønsker ha litt fri før jeg begynner i ny jobb.

så koselig, suki[:)]

syns det er godt jeg at ungene begynner å bli så store, men så klart, det er alltid kjempestas med bebiser[:)] men uansett så vokser de seg store de å.

Gratulerer med 3,5 år og 1 dag til TS! [:)] Så koselig med invitasjon da! [:D]

Back
Topp