Endelig OL!

Knøttet

Betatt av forumet
*MIA*
Da er endelig OL snart igang, og jeg vet hva jeg skal gjøre de neste to ukene:) Gleder meg som en liten unge:p Heia Norge!

Flere som skal følge med, og hvem er deres favoritt?

Åh ja, det her er lyspunktet mitt nå som jeg er sykemeldt :) Satt å så alt av kunstløp i går, det er min favorittgren ;) Ellers så heier jeg vel på alle nordmenn, bortsett fra Northug. Takler ikke det mennesket der :p

Er så mange som prater om og gleder seg til dette. Jeg som ikke er så interessert i sporten generelt, kommer ikke til å følge med. :-p

Sport er ikke min største intresse, men tok netopp meg selv i å sitte her å småtitte litt på åpningssermonien:P..
Kommer vel å se litt sporadisk, men jeg irriterer meg egentlig mest over de OL-greiene, da det " tar fra meg" flere av programmene jeg vanligvis følger med på:p.. Tv'n er eneste selskapet jeg har på kveldstid, etter at mann og barn har lagt seg (ca 18 begge to), å kveldene blir fort veldig lange når det ikke er noe jeg intresserer meg for på tv:p..
(Jada, har netflix osv, men blir ikke det samme:p)

Endelig :D har gleda meg i evigheter! Følger med på alt med ski og litt av det andre:) og heier på alle nordmenna:)

Jeg gleder meg veldig, det sier vel litt om den labre formen min for jeg er IKKE sportsinteressert :p men lei av ensformige dager ;)

Ser på noe, men gleder meg til curling gutta skal i aksjon ;) de har kule bukser i år å :) :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp