Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takkGratulerer!
Godt valg![]()
Hun bruker denne delen nåDen var fin. Men hvorfor ny vogn nå som babyene er så store? Er den lengre?
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Det vi tenkte da det er dyrere å kjøpe del for delDe bruker jo gjerne vogn til de er et par år hvert fall?
Vi kjøpte ogsåny vogn nylig
Og når en tenker å få en til, så kan jo vognbagen også komme til nytte![]()
Svingbare hjul hørtes digg ut!!!!Hun bruker denne delen nåny vogn pga ryggen min. Har feil belastning og godt med svingbare hjul
merker STOR forskjell!
☆ Englemamma, mamma til Natalia & prøver på nr 3 ⚘ Uten prevansjon siden 17. juni ... håper å få 2015 nurk ♡☆tester når symtomer melder seg
Det er det beste som finnes! Så deiligSvingbare hjul hørtes digg ut!!!!
Har samme som deg med svingbare hjul og det er helt fantastisk!Det er det beste som finnes! Så deiliger som de sier enten hater man det eller elsker det. Jeg elsker det!
☆ Englemamma, mamma til Natalia & prøver på nr 3 ⚘ Uten prevansjon siden 17. juni ... håper å få 2015 nurk ♡☆tester når symtomer melder seg
Den er detHar samme som deg med svingbare hjul og det er helt fantastisk!![]()
Tror nå jeg må vurdere det når neste baby kommer. Når en gang det blir om ørten år!Det er det beste som finnes! Så deiliger som de sier enten hater man det eller elsker det. Jeg elsker det!