Endelig noe på gang?!

Tichini

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Tror kanskje ting begynner å skje nå... Har begynt å få litt vonde "tak" i mage og korsryggen, ca 10-15 min mellom så det er nok helt i startfasen enda.  Er iallefall vondt nok til at jeg ikke får sove, tror jeg skal la sambo ligge litt til før jeg vekker han...  Spennende[:D]

Så spennanes! Lykke til!

Takk[:D] Er jo virkelig på tide at det skjer noe nå, så jeg håper det ikke er falsk alarm!! Har overtidstime på sykehuset på fredag men den vil jeg helst ikke rekke[:D]

Så spennende. Synest forøvri synd på deg som skal gjennom fødsel nå.... Det er nemeli vondt [&:] 

men godt og på en syk måte.....

Det blir iallefall fantastisk etter på [:D]

Frkteli spent... Har du vekket mannen nå?

Kommer litt oftere nå ja, men er ikke regelmessig. Vekte sambo, men der var det ikke så mye respons å få...så han får sove en stund til . Holder på å pusse opp hus i tilllegg til at han jobber fullt så han er litt trøtt å sliten fortiden stakkar...

Ja kjempe synd på han [:'(]

Tror jeg lett kan bli en kynisk manne hater..... de gjør og sier så mye dumt..!

Endelig noe action på deg da!!! krysser alt for at du føder i natt!!!!

Det er sant at de gjør, men har faktisk veldig stor forståelse for at han er trøtt og sliten fortiden, jobber 12-16 timer for dagen og det har han gjort nå i snart 2mnd...  *auuuuuuuuuuu* dette er vondt altså...å enda er det langt igjen[:(]

oooii.. Dægern døtte så spennende! Lykke til da Chica21, ikke glem å gi beskjed til din sladrevenn!

Lykke til Chica [:)]

spennende... lykke til [:D]

Lykke til

Ønsker deg lykke til!

Håper du snart har babyen i armene dine!

KLem, M

Back
Topp