endelig , nå blir jeg tobarnsmor ! :D

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hei jenter:D uvirkelig nok hører jeg visst til her! På pp 8 klaffet det og vi ser fram til å bli foreldre (igjen for min del) :) foreløpig termin den 6 oktober:D :D og kroppen min er så gravid som bare det, fantastisk følelse:D

Gratulerer så mye:) Jeg venter og nr 2:love017

Gratulerer :) kommende tobarnsmor her også :)

Takk og gratulerer til dere og:D så morsomt at alle venter nr 2 :-) når er termin? Første m nåværende mann hos deg og ja Mum L, så gøy:D

Gratulerer! Her ventes det også nr 2:) synes det er artig at veldig mange av oss venter nr 2!

Min termin er 5.oktober :)

Da blir vi mange andre gangs her inne! Vi venter også nr to. Etter en veeeeeldig lang prøve periode sitter den endelig. Håper den klorer seg fast helt frem denne gangen!

Da blir vi mange andre gangs her inne! Vi venter også nr to. Etter en veeeeeldig lang prøve periode sitter den endelig. Håper den klorer seg fast helt frem denne gangen!

Det er jo bare innmari kjekt :D

En dag imellom oss da kirsebærblomst :-) Hei og gratulerer til dere jenter og, så sprøtt at flesteparten venter nr 2. :) !

En dag imellom oss da kirsebærblomst :-) Hei og gratulerer til dere jenter og, så sprøtt at flesteparten venter nr 2. :) !

Ja, blir du med å føder i kor? :p

Jepp.. Klaffet endelig på pp11 - og det er veldig etterlengtet! Gammel er barnet du har fra før? Foreløpig termin er 9. Oktober ;)
Ja det er en stund å vente det, så fantastisk at d endelig har skjedd da:D Pp 8 her, lange ustabile sykluser, trodde aldri jeg skulle få se 2 streker, men endelig. .:D 4 år til sommeren! Din da? :-)

Back
Topp