Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ble satt i gang sist, så denne gangen nyter jeg pauseneÅ, så deilig å sleppa å bli satt i gang da! Masse lykke til, håpar du får ein fin fødselsopplevelse!!
Ja, ble satt i gang sist, så denne gangen nyter jeg pauseneDeilig å ikke ha stormrier ;-) Ser på utfor, drikker saft og får fotmassasje;-) Foreløpig går det veldig fint
![]()
Ja, skulle virkelig ønske jeg orket mat nå.. Fikk i meg tre sjokoladeboller til frokost, men har ikke matlyst akkurat nå.. Satser på å presse ned en brødskive eller to før det blir for ille;-)Så deilig!! Sånn var starten på min fødsel og, veldig godt med skikkelige pausar. Pass på å få i deg godt med mat, det kan bli verre seinare![]()
Sånn har nok dei fleste det, eg sleit skikkelig med å få i meg mat, og etter at eg fekk klyster på sjukehuset kunne eg ikkje ta ein slurk med vatn ein gang, uten å måtte gå på do, så da fekk eg ikkje i meg nokonting før fødselen var over. Da styrta eg nedpå med alt eg kom overJa, skulle virkelig ønske jeg orket mat nå.. Fikk i meg tre sjokoladeboller til frokost, men har ikke matlyst akkurat nå.. Satser på å presse ned en brødskive eller to før det blir for ille;-)
Kjenner jeg blir litt småsulten av lukta i gangen her, så det blir nok litt mat om ikke alt for lengeSånn har nok dei fleste det, eg sleit skikkelig med å få i meg mat, og etter at eg fekk klyster på sjukehuset kunne eg ikkje ta ein slurk med vatn ein gang, uten å måtte gå på do, så da fekk eg ikkje i meg nokonting før fødselen var over. Da styrta eg nedpå med alt eg kom over
Er ikkje så viktig kva det er du får ned, så lenge det er litt energi i det. Masse lykke til, kjenner eg nesten er misunnelig på deg som skal føde, det var ein fantastisk opplevelse denne gangen, så det håpar eg du får og!! Berre det øyeblikket når heile ungen sklir ut, og smertene stoppar: FANTASTISK!! Sukk...
Ja, slapp av så godt du kan. Er ikkje sikkert du rekk epidural denne gangenKjenner jeg blir litt småsulten av lukta i gangen her, så det blir nok litt mat om ikke alt for lengePrøver å slappe av litt også, for det ble ikke mange timene søvn i natt
Gleder meg til det er over, men ser ikke veldig frem til at det skal bli vondere enn det er nå.. Blir lystgass og epidural fra jeg kommer på føden
Går ikke like fort her;-) Kom inn kl 9 med 3 cm, riene begynner å bli enormt vonde nå først.. 4 cm nå og hodet er kommet et stykke lengre ned.. Endte med ks sist, så jeg er på mange måter førstegangsfødende.. Håper det tar litt tid, så ikke riene blir for tette;-)Ja, slapp av så godt du kan. Er ikkje sikkert du rekk epidural denne gangenEg hadde rier i 15 timar heime, kom på føden med 2 cm åpning, og 3,5 timar etterpå var han ute!! Heilt ufattelig intens og jævlig, men det går jo fint når det berre varar i eit par timar
Masse lykke til
![]()
Jeg også;-) Hadde ekstremt vondt i sted, men nå har jeg fått epidural og bare koser meg;-)Masse lykke til!!! Håper din opplevelse blir like fin som min!![]()
Synes ikke det har vært så hardt til nå;-) Har kost meg mellom riene hele veienLykkeønskninger herfra. Snart i mål på en lang og hard arbeidsdag!!