Endelig min tur, (kanskje)

Lillemy1980

Flørter med forumet
Hei. Jeg fant nettopp ut at jeg er gravid og ifølge app så har jeg termin 24 juli. Jeg har 2 sa og 1 ma bak meg så jeg er livredd. Spesielt når man går på do og ser brunlig utflod på papiret... jeg er lovet bra oppfølging av lege og gyn men går det galt så knekker jeg sammen tror jeg
 
Gratulerer med den flotte nyheten!!! Skjønner at du er bekymret, du er ikke alene om det, men hjelper av og til å være bekymret sammen og samtidig så gleder vi oss over de små ting.

Som sagt er du ikke alene om å være bekymret så vi har opprettet en tråd lagt "Bekymringer" og der kan vi ytre store og små ting som plager oss.

Jeg for min del blir glad hver gang jeg får en ny plage, siste er at jeg nesten ikke sover om natten for har så vondt i hoftene. Kjempeplagsomt men om det betyr at det er et spirende liv inni meg så får jeg bare bite tennene sammen :)

Kos deg med den flotte nyheten og så krysser vi fingre og tær for at det er din tur denne gangen og den lille sitter som den skal :)
 
Tusen takk. Når skal du ha? Jeg har 4 barn fra før da men likevel kjennes det nytt ut. Nesten 9 år siden jeg var gravid sist så kroppen har blitt eldre. Jeg skal ringe legen min i morgen og høre. De lovde meg tidlig ul nå iallefall.
 
Tusen takk. Når skal du ha? Jeg har 4 barn fra før da men likevel kjennes det nytt ut. Nesten 9 år siden jeg var gravid sist så kroppen har blitt eldre. Jeg skal ringe legen min i morgen og høre. De lovde meg tidlig ul nå iallefall.

Tror termin er 14 juli. Måtte ta abort sist da det ble påvist BO (3mnd siden) så er også veldig spent denne gangen. Er mitt første :)
 
Wow, fire fra før og en på vei! Gratulerer :happy:
Godt du får ekstra oppfølgning. Krysser fingre for at den sitter denne gangen!
 
Takk. Ja det blir spennende. Det er like nytt hver gang. Jeg ser litt farge på papiret når jeg er på do så jeg jubler ikke enda...
 
Back
Topp