Endelig mens...tror jeg!

monicabebe

Forumet er livet
Nå har det endelig dukket opp en blødning igjen...det skjedde etter en syklus på 67 dager...
Nå vil jeg ha stabil syklus som ikke er så lang altså! Helt klar for å begynne prøvinga for fullt med en faktisk mulighet for klaff!

Kryss fingrene for meg og syklusen min da dere!! Har prøvd meg på en ticker på 30 dager og håper det skal gå bra denne gangen!

Klem,
M

Gratulerer! Må være en stor lettelse å endelig få mensen etter så lang ventetid. Håper syklusen retter seg nå, og at du har eggløsning om ca 14 dager.....[:D]

Takk, takk! Nå blir det full satsing med El-tester osv for å prøve å få klaff! Tilogmed mannen her i huset er glad for at mensen er her...vil så gjerne at det skal gå vår vei snart. Søtt at han også er utålmodig da!

Hvor er du i syklusen? Prøver du?

M

så bra monicabebe!![:D]
MASSE LYKKE TIL!!!
håper mensen din snart uteblir lenge, men av en helt annen grunn selvfølgelig[;)]

ORIGINAL: :maria

MASSE LYKKE TIL!!!
håper mensen din snart uteblir lenge, men av en helt annen grunn selvfølgelig[;)]

Signerer denne jeg [:D][:D]

ORIGINAL: lisa79

ORIGINAL: :maria

MASSE LYKKE TIL!!!

Signerer denne jeg [:D][:D]

Signerer den jeg også [:D]

Så bra!!!! kjempegod nyhet det der!!!

D akan dere begynne for fullt da... Lykke til!!!

Takk for gode ønsker..

Jeg skal starte med hostesaft og El-tester så fort mensen stopper sånn at vi kan ptøve skikkelig! Håper mensen blir borte lenge, men da selvsagt fordi jeg har blitt gravid. hvos jeg ikke blir gravid, så er mensen velkommen...VIL HA STABIL SYKLUS!!!

Holder dere oppdatert selvsagt!

Klem, M

Neida...hadde håpet om en skikkelig mens, men den stoppet etter en og en halv dag denne gangen også. Det gjorde den da jeg hadde den rundt den 5. november!! AAAARRRRRGGGGHHHHH!!![:@][:@][:@]

Blir så suuuuuur!!

men nå har jeg bedt folk om å sende alle tantene sine til oss, Trine82!

VIL HA MENS!! Ikke så mye forlangt vel?

Back
Topp