Endelig mandag!

lenemor

Forumet er livet
Ja, for oss unnasluntrere og dagdrivere er det jammen godt å få tømt huset for ektefeller og større barn og slenge seg foran pc'n med en kopp kaffe!!

Har hatt en søvnløs natt - ikke helt, men nesten, men når jeg var ferdig med å få johanna reiseklar i morges var jeg så våken at jeg bare sto opp. Nå har August stått opp også, han sitter i vippestolen sin og gliser (jeg har vært ute og hentet ved og posten). Begynner å bli mildere ute (ønsketenking??) - i alle fall bare 10 grader ute nå. Gleder meg sinnsykt til det blir nærmere null igjen - dette er den kaldeste vinteren her i Volda siden tidlig på 70-tallet... hadde like lave temperaturer i 2006, men da varte det bare en dag eller to, nå har vi hatt det sånn i to uker, og huset vårt er ikke bygd for det... det trekker inn over alt, det elektriske streiker, og vi fryser

Sånn, da var dagens syt og klag over - på det positive kan jeg si at det brenner bra i ovnen, og kaffen var god. Nå skal jeg sette meg og se på Qi - et britisk program jeg oppdaget i helgen og som er superbra!! (litt omvendt spørreprogram med Stephen Fry som programleder og diverse komikere som paneldeltakere)

Hva gjør alle dere i dag da?

God morgen!

Er så utrolig enig med deg, lenemor - det har vært kaldt lenge nok nå! Her er vi jo aldri vant med å ha både snø og så mange minusgrader såååå lenge[&:] Syns det kan bli mildt nå snart. Varmepumpa vår fungerer jo ikke helt 100% i kulden heller - så jeg må visst til å fyre jeg også.

Blir hjemme idag med Amalie - hun har hatt litt feber både på lørdag og søndag, og siden jeg jobber en plass der vi setter pris på at barn holder seg hjemme en dag etter feber kan jeg nesten ikke være dårligere. Med andre ord er snuppa så godt som frisk, men bestemte meg igår at jeg skulle være hjemme med henne uansett. Selvsagt ville hun helst i barnehagen idag - eller skal jeg si heldigvis - men vil at hun skal slappe av hjemme idag[:)] Sikkert best for henne - men vet ikke helt for min egen del[8D][:D]

Har med andre ord lite planer - merker at jeg kommer til å savne jobben idag faktisk. Trives så godt og vurderer stadig om jeg skal høre om muligheter for å bli fast vikar i skolen til neste skoleår. Har ikke lyst å begynne fullt enda, syns det er godt å kunne komme inn i nye rutiner først[:)]

Ha en finfin dag, damer og unger[:)]

God morgen.

Jeg har sovet lite i natt, men våknet kl 8 av en gutt som ga meg nuss på kinnet

I dag skal vi bare være hjemme å kose oss. Kanskje en liten tur på butikken oppi veien her.

Hei hei, Lenemor 

Har akkurat spist frokost og fyrt i ovnen jeg. Må nok ned å fyre der og ja...
Har ikke mer ved enn for ei uke til tror jeg... Denne kulda tar på [&:]
Men nå hjelper det heldigvis; er "bare" 10,3 ute nå [8D]
Til neste år er det varmepumpe!!!!!!!!

Idag skal jeg rydde i lekene og ommøblere på Linneas rom. Vi ryddet litt
i lekene sammen igår, men var ikke lenge ho gadd det [8D]

Dette er languka mi; skal jobbe 5 dager, så da må jeg jo benytte den tida
jeg har til å få gjort noe fornuftig... [;)]
Skal på jobb i kveld...

Ha en fin dag alle sammen, uansett hva dere skal for noe [;)][:D]

I dag var det veiedag, og det var gått ned 1,7 kg.. Så det er bra.. [:D]
Sindre og Maren er levert i barnehagen, og jeg har spist deilig frokost.. [:)]
Planene i dag er ikke mange.. I morgen skal jeg nok dra en tur over å besøke farmor på sykehuset..! Vi vet enda ikke hvordan det går, og ho har måttet operere enda en gang.. Men det går greit, og ingen "fare" her og nå, men man vet jo aldri med folk som er så oppi årene.. Ho har og muligens hatt et drypp, så vi får bare se.. [:)]
I morgen kveld skal jeg og på besøk til ei venninne som fikk ei jente 29.desember..! Gleder meg sånn til å holde baby igjen.. [:D] Min baby er jo ikke baby lenger.. [&o]

Grattis Almyrida - så flott resultat[:)][:)]

Kjempebra, Almyrida!! Det var ikke småtterier.

Endelig mandag![:)] Jeg har pumpet meg igjen i dag og snakket lenge i telefonen. Jeg skal få tatt resten av klesvasken, tenkte jeg. Ellers ingen planer. Jeg har lovet Frida at vi skal male føtter og hender i dag slik at vi får tatt avtrykk hvis hun ikke har grått i natt. Jeg vet ikke om hun har det eller ikke, men jeg tipper at det har hun ikke for hun lyste opp da jeg sa det i går kveld. Det kan bli kjekt.[:)]

Back
Topp