endelig MANDAG!!!

MaRtE:)

Gift med forumet
GOD MORGEN!!!

å, herlig som det regner! nå blir det vår[:D]

God morgen! [:)]

Her er ungene levert i bhg, og herreguuuuud så glatt det er opp bakken vår! Jeg sendte gubben ut i går for å strø, det har han ikke gjort, så både jeg og Tobias seila ned bakken flere ganger i dag. Unødvendig!! Så nå har JEG strødd! Skal noe bli gjort, så må man gjøre det sjæl!
Den store planen i dag var å vaske soverommene, for det klarte ikke ryggen min i går. Men jeg kjenner at den klarer ikke det i dag heller, så da får det vente til jeg blir litt bedre. Istedet drar jeg på shopping med bestevenninna mi på Bohus! [:D][:D] Men før vi drar skal jeg dusje, og gjøre litt mer hobbyting!

I ettermiddag skal jeg og ungene på trening, Functional Moves på meg, og barnepass på dem. Toppers! [:D][:D]

Marcus spør hver dag nå om vi ikke kan flytte snart. Har lovet han at han skal få kanin når vi får oss hage.

Ellers så er alt kaos i hodet mitt for tiden. Jævlig kjipt.
Gleder meg til mamma kommer på fredag!

I dag har jeg fri[:)] Ungene er levert i bhg og jeg sitter hjemme i dag....Har en 4 hauger med klær som skal vaskes.
Pluss rydding og div ting her hjemme

Gidder ikke å trene i dag. Trente lør og søndag så slapper av med rydding her i dag tenker jeg

Har sol og skyfri himmel i dag..Fikk en skikkelig vårstemning da jeg kjørte ungene til bhg..Lyst og faktisk ikke kaldt ute[:)] Me like[:)][:)]

dere flinke treingsdamer altså! vi vanlige får jo bare dårlig samvittighet av å lese sånt[>:]

wz: her ble det fisk i stede for kanin[:D] et sted må man jo begynne. den døde forresten på onsdag så nå ligger den ute i "kista" si og venter på våren så den kan graves ned. maria ble kjempelei seg, ungene var jo virkelig glad i den[&o] (jeg derimot er egentlig bare glad jeg slipper å vaske den bollen hver uke, men ikke si det til noen...)

Good mandag[:)]

N er i bhg og snuppelure sover her med meg. Trøtt jeg og, så vurderer en lur på sofaen snart.

Middag hos barnas oldeforeldre i dag.

Ellers kan jeg melde at jeg i går var såå støl etter lørdagens trening at jeg faktisk syntes synd på meg selv. Litt bedre i dag. Trening igjen i morgen[:)]

Back
Topp