Endelig mandag!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Eller? [:D] Vel, for meg som har jobba hele helga, så er det faktisk endelig mandag.. For i dag har jeg fri.. [:)]
Hadde i grunn bestemt meg for at i DAG skulle jeg ringe legen med tanke på at Sindre er så syk.. Men nå er han plutselig feberfri (enda iallefall) og i god form.. Har spist og drukket godt til frokost, og sitter nå og ser på Playhouse mens han spiser sjokoladen han ikke orka i går.. Han har det fint han nå.. Hehe.. Men vi får nå se utover dagen..

Tenkte å begynne å planlegge kalenderene til ungene i dag.. Vet ikke.. Prøve å få meg en tur på butikken alene seinere.. Evt se etter papir, så jeg kan få begynne å pakke inn de gavene vi har kjøpt..

Ha en fin dag jenter! [:)]

Her er det dagen for UL. Så klarer ikke riktig å fokusere på annet enn det nå.

Lykke til på UL, Olive!!!

Jeg er trøtt i trynet, Lukas har vært mye våken om nettene, og jeg har liksom ikke helt funnet roen her hjemme etter sydenturen... Prøver å rydde litt og vaske litt klær mens jeg knasker taxfree snop[8D].

Eller har vi en plan om å flytte ned på soverommet, sånn at Lukas får rommet oppe for seg selv. Så jeg får se hvor mye jeg får gjort den timen (forhåpentligvis) lukas hviler...[;)]

Masse lykke til på UL Olive! [:)]

Åååå så spennende Olive. Husk å oppdatere oss.[:D]

Skikkelig trøtt i dag. Men tida den flyr avgårde likevel den. Så nå må jeg dusje og dra på ett møte. Så full fart hjem å lage middag og så på jobb. Har fri fredag så jeg går bare og venter på helg hehe[:)]
Huff jeg spiser så usunt for tida. Er så lei av pålegg og de vante tingene. Skal bli ett styr å gå av seg alt etter fødselen.[8|]

Ha en fin dag damer.

Tjoho!

Rasmus og jeg gikk tur i det forfriskende våte regnværet istad, DEILIG å få trent litt ihvertfall.. Jeg er sååå klar for å trene!!![:D]

Nå har vi spist lunsj, og han sovnet faktisk i sofaen.. Det er litt vanskelig å få han til å sove på dagtid nemlig, så det var deilig at det gikk ganske greit nå.. Jeg skal kaste meg nedpå litt jeg også, må benytte anledningen til å ta igjen litt søvn..

Ha en fin dag videre, damer!

Og lykke til, Olive![:)]

Endelig mandag kveld for min del - selv om jeg har hatt en kjempekoselig dag på jobb. Nå har jeg bare to jobbedager igjen før jeg sykmeldes før operasjonen

I dag har jeg vært på biblioteket i forbindelse med jobb, og der møtte jeg lederen for innvandrerkontoret, og jammen ble jeg huket opp på hennes kontor og tilbudt jobb... ettersom jeg jobber 60% ønsker de å tilby meg å jobbe nede på kontoret også, om jeg er interessert... nå er jeg jo ikke det, men det er sannelig smigrende å få tilbudet!

Nå sover knerten, Johanna er oppe på badet med pappan sin og sutrer (hver eneste kveld finner hun noe å gråte for ved kveldsstellet), og jeg gleder meg til å bare sløve på sofaen frem til leggetid!

ORIGINAL: lenemor

Endelig mandag kveld for min del - selv om jeg har hatt en kjempekoselig dag på jobb. Nå har jeg bare to jobbedager igjen før jeg sykmeldes før operasjonen

I dag har jeg vært på biblioteket i forbindelse med jobb, og der møtte jeg lederen for innvandrerkontoret, og jammen ble jeg huket opp på hennes kontor og tilbudt jobb... ettersom jeg jobber 60% ønsker de å tilby meg å jobbe nede på kontoret også, om jeg er interessert... nå er jeg jo ikke det, men det er sannelig smigrende å få tilbudet!

Nå sover knerten, Johanna er oppe på badet med pappan sin og sutrer (hver eneste kveld finner hun noe å gråte for ved kveldsstellet), og jeg gleder meg til å bare sløve på sofaen frem til leggetid!

Da gjør du tydeligvis en god jobb, lenemor![:)]

Bertine sutrer ikke så ofte, men hun drøøøyyyer... ALT tar veldig lang tid, og når vi da til slutt har fått nok og sier at nå er lesetiden brukt opp, DA blir det sutring.. [;)]

Her sover storesøster, lillebror grynter i kurven sin, han sover som regel små lurer mellom pupping fram til 21-22, da sovner han for natta..
Mannen og jeg ser på tv/pc.. Jeg har nettopp spist noe snadder til mellommåltid! Jeg er så utrolig sulten for tida, spiser veldig mye.. og det blir mye brød.. Så jeg tenkte å droppe litt karbohydrater, og finne oppskrifter inne på lavkarbo-forumet.. Der er det jo så mye snadder![:D]

1 ss cottage cheese
1,5 ss vaniljekesam
En god del kanel

Så nå venter jeg på neste måltid..[8D]

Back
Topp