endelig mandag:) 15.februar:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

Heisann alle sammen! [:)]

05.59 våkna ungene. Det er på minuttet samme dag! Trenger ikke vekkeklokke, man har jo dem! [&:] Men jeg dro dem inn i storsenga, for jeg ser ikke vitsen med å stå opp så tidlig på en fridag. Etter litt småkjekling dem imellom, så sovna vi alle tre og sov til halv 9! [:D] Nais!! [:D]
Da blir vel kanskje humøret til ungene litt bedre i dag, siden de har sovet nok for en gangs skyld. Det liker jeg!
Vi skulle egentlig til frisøren i dag, både Ida og Tobias ser ut som uteliggere på håret, men sambo har stukket av med bankkortet mitt! [8|] Så da er vi vel like langt.. får jo ikke handla inn noe mat eller da, så blir vel bare hjemmedag.
Jeg skal trene shred'n i dag, det blir deilig!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

I dag er det IKKE en bra dag[&o][&o]

Helgen har egentlig vært forferdelig - hadde min lillesøster på besøk som sa FLER ganger at hun ikke var sjuk, noe hun var så dette resulterte i syk familie på oss i dag, og sikkert mer fravær på meg denne uka[:(][:(][:(] Skal til legen med mini, og mormor skulle ha han i dag hvertfall så får sambo jobbet også, har jo ikke mer fridager. Må også legge til at lilleøsteren min var potte sur hele helgen, så joda KJEMPE koselig helg!!!

Vi var ute å spiste i går med et vennepar og "feiriet" valentines [8D] Det var kos da.

Sånn, liten utblåsning! Da skal jeg prøve å slappe av litt - hatt en gutt som har gråtet av og på i natt pga ørevondt så er litt sliten. Selvom sambo tok han, snill som han er for at garvid-kvalme mor skulle få slappe av litt.

Ha en fin dag jenter

Vi er kanskje litt treige, men nå er vi kvitt smokken til marcus!
Endelig!
Han har (og er enda) helt sykt hekta på den smokken, og nå i periode med mye sykdom har det sklidd helt ut her..
Men i går var han tøff og ville kaste den i boss, og vi applauderte og jubla....
Jubelen varte vel ca helt til han innså da han skulle legge seg at den var borte....!

Så det var gråting i to timer før han kollapsa i går... Litt surving en del ganger i natt, og i dag tidlig.
Tomas synes det går kjeeeeeeeeeeeeempefint han, men det er jo fordi at alt faller på meg siden Marcus nekter å snakke med han og fordi han bare sover seg gjennom alt..
Menmen, vi overlever jo dette også.

Er hjemme i dag også jeg, siste dag av sykmelding. Litt deilig å få slappa seg av.

Jenny gikk forresten på fleisen ned trappa i dagtidlig! Tomas tar henne med seg når han går til jobb, så jeg hadde akkurat sagt hadem og sendt de ut døra da jeg hørte et dunk, et "SHIT" fra Tomas og et hyl fra Jenny.. Men det hadde heldigvis gått bra, hun hadde ikke slått hodet.. Det som var mest krise var jo at eplet hun hadde i hånda datt ned i kjelleren...
Søta!

uffameg, silly. det hørtes slitsomt ut!

her har vi det samme problemet på lillebror, han har vært kvikk på dagtid, men våken og sutra hver natt siden fredag. tror det er ørene så jeg prøver på nesedråper, for det er mye grønt snørr i den gutten nå[:'(] legen sa det for 3 uker siden da var han lik som nå.

han er ikke så veldig syk på dagtid akkurat så nå har han sett istid 3 mens jeg har vaska gulver her[;)] det trengtes!! herlig å vite at det er rent[:)]

Studiedag i dag. Hentet mini på pappaens jobb og levert han i bhg. Blid og fornøyd og forteller om alt han har gjort hos pappa i helgen[:)][:)]

Jeg skal rydde etter tur i helgen og vaske masse klær. Ellers blir det litt skolearbied og sløving. Burde trent så skal få lagt inn det på dagens plan også tenker jeg[:)]

Har virkelig hatt en fantastisk tur denne helgen. Strålende sol og ikke en sky på himmelen. Masse snowboardkjøring og masse kos[:)][:)]

Faen altså! Da har Tobias spydd ut hele senga til Ida, dyna og puta og overmadrassen må vaskes! Håper det blir tørt og greit til kvelden! [&o] Det er så jævla typisk, endelig hadde vi noen uker da ingen var dårlige, og så kommer dette svineriet igjen! [:@] Ligger vel langflate alle mann snart da! [:(] også jeg som skulle trene masse og kose meg denne uka... [:(]

føler med dere, skrållan[&o] nå har dere hatt mye må jeg si. god bedring og håper ikke smitten sprer seg for mye!

til trøst kan jeg si at vi hadde utrolig mye sykdom fram til thomas ble 2 år, etter det har det egentlig bare vært småtterier. du går bedre tider i møte[:)]

ORIGINAL: Looney

Studiedag i dag. Hentet mini på pappaens jobb og levert han i bhg. Blid og fornøyd og forteller om alt han har gjort hos pappa i helgen[:)][:)]

Jeg skal rydde etter tur i helgen og vaske masse klær. Ellers blir det litt skolearbied og sløving. Burde trent så skal få lagt inn det på dagens plan også tenker jeg[:)]

Har virkelig hatt en fantastisk tur denne helgen. Strålende sol og ikke en sky på himmelen. Masse snowboardkjøring og masse kos[:)][:)]

som dere koser dere altså! heldiggriser[:D][:D]

Ja, vi har vel egentlig hatt det meste nå... hører svineinfluensa går her nå igjen, kanskje vi skal ta en runde til med det også? Heller det enn spysjuka i allefall... [&o] Håper virkelig vi går bedre dager i møte, for sånn som dette gidder jeg ikke å ha det i årevis.. 

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Looney

som dere koser dere altså! heldiggriser[:D][:D]

Ja, er glad i det gode liv[:)][:)] Har ikke ro i ræva til å sitte hjemme og gjøre ingenting jeg. Elsker være ute og gjøre ting[:)] Nå driver jeg og vurderer hva vi skal finne på til helgen. Da er N hjemme så da blir det noe han kan være med på[:)]

looney; kjøp dere et gammelt hus. puss opp til du kaster opp! jeg kan garantere at du slipper å sitte på rævva, alltid noe å gjøre[;)][:D]

looney; kjøp dere et gammelt hus. puss opp til du kaster opp! jeg kan garantere at du slipper å sitte på rævva, alltid noe å gjøre[;)][:D]

Ha ha Aldri i verden[:D][:D] Har pusset opp nok i denne leiligheten og er enige at når vi finner drømmehuset, som vi jakter på, så skal de ikke være nødvendig å pusse opp mye nei. Pusse opp er kjedelig[X(]

Hm, blir jo delvis forvirra over gutten jeg! Han har nå spist en brødskive og drukket vann, og så langt har ingenting kommet opp! [8|] det er jo ikke typisk omgangen! Han har løpt rundt her som før også, så virker ikke å plages av det. Kanskje det var pga noe annet han spydde? Han er trøtt nå da, så skal legge han i vogna så han får sove litt.

Har laga Barbie-hus til Ida nå, av pappeske! [8D][:D] Skal lage en etasje til til henne når jeg finner en eske til. Har laga vinduer og i det hele tatt, etterhvert skal vi fikse tapet av mønsterpapir (fra scrappinga mi) og gardiner til henne også! [:)] Enkelt og greit, men jenta er meget fornøyd!

ORIGINAL: Skrållan

Hm, blir jo delvis forvirra over gutten jeg! Han har nå spist en brødskive og drukket vann, og så langt har ingenting kommet opp! [8|] det er jo ikke typisk omgangen! Han har løpt rundt her som før også, så virker ikke å plages av det. Kanskje det var pga noe annet han spydde? Han er trøtt nå da, så skal legge han i vogna så han får sove litt.

Har laga Barbie-hus til Ida nå, av pappeske! [8D][:D] Skal lage en etasje til til henne når jeg finner en eske til. Har laga vinduer og i det hele tatt, etterhvert skal vi fikse tapet av mønsterpapir (fra scrappinga mi) og gardiner til henne også! [:)] Enkelt og greit, men jenta er meget fornøyd!

så genialt lurt med det barbiehuset

ja, sant?! [:D] rimelig fornøyd med meg selv der altså! [8D]

ja, sant?! [:D] rimelig fornøyd med meg selv der altså! [8D]

Sitter på skolen, merker formen ikke er heeelt på topp, MEN jeg må være på skolen, og får bare holde ut, skal jo "bare" være her til 21.30[8D][:D]

Nå gjennstår:

2t matte
2t Nat-fag
2t Historie

Skal vell ikke klage siden jeg var hjemme fra ons - søn forrige uke, men var jo dårlig form så ikke akkurat ferie. HAr btw funnet ut at jeg har vinterferi fra skolen neste uke[8D][:D] Digg - da får jeg prøve å lese, lese

Nå har jeg prøvd badekaret, rørleggeren har vært her i dag og gjort det gjort det ferdig. Er det noen som har tips til noe jeg kan ha oppi? Skulle hatt noe som lukter godt, og gjør godt for en tørr vinterhud[:)]

I dag har jeg handlet inn til kyllingretten til Looney, så i morgen skal den prøves[:D] Kjøpte heinz chilisaus, funker den?

For en dag... etter at jeg skrev her sist, om at Tobias ikke hadde spydd mere, så dreit han. Av typen at jeg måtte spyle gutten i dusjen etterpå. Det var langt oppover ryggen, og i håret. Herrrrrlig! Men så kvikna han til etter duppen gitt! Så mamma og pappa kom og henta oss, så dro vi til Magneten. Ungene har klipt håret sitt, ble sååå fine att! [:D] Ida har rosa spray i håret, og Tobias blå! [;)] Jeg har også kjøpt meg ny tights og en vakker svart kjole på Vero Moda.
Nå skal Ida legge seg i nyvaska dyne og nykjøpt pute, og Tobias skal forhåpentligvis bli frisk som en fisk til i morgen. Må droppe treningen på formiddagen i morgen dessverre, for Ida må til legen. Hun har så klart fått øyekatarr, som om vi ikke har hatt nok i dag! [&:]

Har fiksa enda en etasje på barbie-huset i kveldinga, så nå er det en toetasjes villa! [8D][:D]

Back
Topp