Endelig mamma! :)

Karo

Karo
Torsdag 5. september våknet jeg av at vannet gikk og lørdag kl 14.55 ble lille prinsessa vår endelig født i uke 41+1! Kom hjem fra sykehuset i går og virker fremdeles ikke helt virkelig. :)

Ser det er mange som har født i det siste, gratulerer så masse til alle sammen!! :D

Sliter med utrolig brystspreng, både i puppene og under armene :S Begynte så klart itte før jeg var hjemm igjen fra sykehuset. Typisk :P Noen som har noen tips til å roe det ned?? :) Er så ille at når jeg endelig kan sove, fordi snuppa sover, så får jeg ikke til fordi det gjør så vondt. Får heldigvis hjemme besøk av jordmor i mårra :)

Gratulerer så mye <3
Brystspreng er ikke godt :(, pump deg og frys ned melk! Det gjorde jeg :)

Gratulerer så mye og velkommen i brystsprenggjengen, tihi! Det vil jo gå seg til nokså raskt når melkemengden regulerer seg etter lilles behov. Du kan håndmelke litt, bare sørg for å få igang utdrivningsrefleksen først...men jo mer du pumper ut, jo mer produseres, så behagelig blir det nok ikke likevel på noen dager. I dusjen kan det jo være greit å få ut litt trykk, massere bort evt tette melkeganger, etc.

Gratulerer!

Varm dusj og håndpumping kan hjelpe ;)

Hurra og gratulere så mye med jenta:)

Gratulerer :-)

Back
Topp