endelig mamma <3

Emmy85

Andre møte med forumet
Hei

har vert ganske lite aktiv her inne gjennom svangerskapet pga travel jobb, men ønsker likevel å oppdatere dere:-)
Endelig har babyen vår kommet! fikk som sagt tidligere ny termin den 24 desember når vi var på ordinær ul i august, men jaggume blei det januar baby på oss likevel:-D

etter 1 uke overtid var jeg mildt sagt lei meg og deppa, når legen jeg var til på overtidskontrollen nektet å sette meg i gang...ikke brydde han seg om at jeg ikke fikk sove pga bekkenløsning og høyt blodtrykk, for det virket som babyen hadde det fint...sur og tverr lege som nektet å se på meg når han pratet....men nok om det...
2 januar skulle samboeren min reise på sjøen, noe som jeg lenge hadde vert forberedt på men som ble vanskeligere å vanskligere å tenke på for hver dag....ønsket så gjerne at han skulle få med seg fødelsen....
Lykke var fullkommen når jeg våknet 01.30 natt til mandag av at vannet gikk!! 4 timer før mannen skulle dra, gjett om han var glad:-D
for å gjøre historien kort så gikk alt ganske så kjapt for seg, og kl 10.28 kom en nydelig gutt til verden<3<3<3
Lille Augustin hadde heldigvis bestemt seg for å komme før pappan dro:-D Og sjefen til samboeren min var så snill å lot han komme etter båten med å fly til tromsø onsdag, noe som gav oss to flotte dager sammen på barselhotellet før han måtte dra:-)

Var kjempe heldig å hadde en relativ lett og kjapp fødsel, som jeg lett kunne gjort igjen:-) Augustin veide 3900 g og var 51 cm lang:-)  *stolt mamma*

Gratulerer så masse!! Kjekt at pappaen rakk fødselen!!:)

Perfekt timing av lillegutt :) Gratulerer så masse!

Gratulerer så mye

Gratulerer så mye!
Deilig at han kom før pappan dro og at fødselen var "lett". :)

Herlig! Gratulerer så masse;)

Back
Topp