• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Endelig livlig

x1xTrista

Elsker forumet
[:D] Endelig kjenner jeg liv i magen [:D] For en deilig følelse.
Jeg har relativt god polstring fra før, og legen mente det kunne være grunn til at jeg ikke var sikke rpå om jeg kjente liv tidlig i forrige uke.
Men i dag har jeg kjent mye liv. Spesielt når jeg sitter lett framoverbøyd over pulten. Akkurat som det blir trangere for babyen og at jeg da kjenner bevegelsene bedre.

Uansett grunn - deilig å kjenne at det er noe der [:D]

åå.. så koselig! det er en herlig følelse... med jenta mi kjente jeg det allerede i uke 14... håper jeg får mulighet til å kjenne det igjen.

Gratulerer såå mye!!![:D][:D][:D]

Det är en underbar känsla när den rör på sig. Det har varit så stilla hos mig ett par dagar, men idag så har jag känt rörelse [:D][:D]

Har kjent liv i litt over en mnd, men hver dag og til noelunde samme tidspunkt i 14 dager.....
  Kjenner det godt når jeg legger meg for natten. Jeg ligger som regel på siden og støtter meg til en stor pute.. Kjenner det godt når en har noe som presser litt imot. 

Kjenner liv jeg også og det er selvfølgelig deilig, men det kan av og til være lenge imellom
hver gang, men det kommer vel mer etter hvert[:)]

Back
Topp