Endelig liv for andre!

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hvordan va reaksjon på partneren når han/hun kjente liv for første gang? Her har jeg selv kjent liv i en uke og i dag kjente mannen spark for første gang, og tror kanskje han skjulte en liten gledeståre! :D Er nå 23 uker på vei, hvor langt var du da det kunne kjennes av andre? Og selv?

Så koselig :)
Jeg har kjent "noe" fra rundt uke 19-20, samboer kjente første gang 22+0 .. Nå er det daglig leven og hele magen rister :p 24+0 i dag.

Kjent daglig siden uke 20 ca, og nå rister hele magen flere ganger om dagen, men frøkna er aktiv når sambo ikke er hjemme :p så han har kun fått sett film av sprellinga, så ville han selv vente med å kjenne til det ble litt mer kraftig☺

Kjent spark siden uke 18, men kjente det ikke utenpå før uke 21, har prøvd på at samboer skulle kjenne men han kjente det ikke skikkelig før uke 23, tror nok det ble litt mer virkelig for han også da , veldig koselig :)

Mannen kjente det utenpå i uke 20. Det var samtidig med at jeg kunne merke det på utsiden også. Det har vært kraftige spark, tydelig å se også.

Nå i uke 26 synes jeg sparkene har blitt mildere, til fordel for mer forflytning. Naturlig nok når plassen blir mindre.

Det sto på en app at mannen kunne høre hjerteslag om han la øret inntil. Det har vi testet noen ganger, og innimellom kan han. ❤️

Titter fra september :)
Jeg er 19+1 idag å har kjent masse liv i noen uker. På mandag kjente både mannen og jeg noen små dunk på utsiden :D Så nå ligger jeg hver kveld å kjenner på smådultinga ❤️

Jeg har kjent bevegelse siden uke 16/17, men mannen begynte å kjenne noe utenpå i uke 19. Selv kjente vi det begge veldig godt utenpå magen nå i helga (uke 21). Veldig stas! :)

Min kjære var bortreist fra min uke 18-23. Så han kjente spark første gang 23+2. ❤️❤️ Det var stort for han. :)

Tror jeg kjente liv 16+6. Var sikker i 17+4. Dagen etter kjente samboer det! Første han gjorde var å sende melding til mammaen sin den dalten.. :happy:

Han kjente det første gang i uke 19, men veldig svakt da. Han bare "oooiii!!" Ble skikkelig gira :)
Ikveld fikk han kjenne SKIKKELIG spark. Veldig stas!

Back
Topp