Endelig litt fremgang...!!!

janett85

Gift med forumet
Har gått i snart over 3 uker med ubehagelige kynnere som den siste uka har gått over til maserier hver kveld og natt. Er ganske utslitt nå, selv om terminen ikke er føre neste lørdag. emoticon ..

Nå i kveld har slimproppen begynnt å gå, så det satte en ekstra piff i meg..
Forrige gang begynnte den å gå på en fredag og mandagen etter var gutten ute....

Ja jeg vet den kan gå både dager og uker føre det skjer noe, men la meg leve litt i håpet vær så sniiille.... Trengte virkelig et holde punkt og frem gang nå, begynner virkelig å bli ganske nedfor om dagen av alle vondtene som ikke fører til noe + svigerfar som ikke kan ta hensyn ( men det er en helt annen historie)...

Måtte bare dele med noe, da jeg sitter her aleine i kveld siden gubben jobber natta

Så bra. Da skjer det kanskje noe mer i løpet av de neste dagene.. Spennende..

Supert! Da er det nok like rundt hjørnet. Den har gått her også og jeg har tegningsblødninger og maserier hver kveld. Vi er nok snart i mål!

Ang. maseriene som jeg også har hatt i flere uker nå så fikk jeg bevis på at de har gjort en jobb (helt moden og 3-4 cm åpning), så selv om det er plagsomt nå så git det nok også deg et godt modent utgangspunkt når det hele setter i gang. Så slipper vi å gå med modningsrier i evigheter før aktiv fødsel er etablert.

Masse lykke til!

Back
Topp