Endelig LØRDAG! :)

I dag sov ungene til etter kl 7. Feber funker på nattesøvnen altså, hehe!
Tobias er altså febervarm i dag også, også hoster begge kidsa til de omtrent brekker seg. MEN, Tobias har faktisk åpna kjøleskapdøra og ropt etter ost, så han virker å være i bedre form sånn spymessig. Han ville ha frokost i dag, ikke bare snudde seg bort og sutra. Det er fremgang, han har jo ikke spist siden sist søndag! Og det vises på kroppen, han har blitt så tynn... [&o] Ordførermagan er jo omtrent borte! Nå er han forresten på kjøkkenet og roter i skuffer og skap, jeg tror gutten er friskmeldt jeg! [;)]

Jeg skal på trening snart, jeg har bare ikke bestemt meg for om jeg skal på step&pump eller spinning. Har strekt noe i ene skuldra, så det er litt usikkert hva som passer best i forhold til det. Etter trening skal jeg hjem og trene shred, før dusjing og en tur på senteret. Må kjøpe bursdagsgave til Frøkna oppe her som blir 1 år på mandag! [:)] Jeg og Ida skal kjøpe ark og lage kort til henne også. Senere i dag blir det bare hjemmekos og avslapning, blir godt det! [:)]

Ha en fin lørdag alle sammen! [:)]

halloen!

For en produktiv dag! vi har vært på ikea og kjøpt bla gulvteppe til stua, hylle til thomas og div stæsj. vært på kbs og spist big bite og kjøpt bursdagsgave til en gutt thomas skulle til i dag, men han sovna like før og ble sur da jeg vekte han. så da droppa vi hele greia, thomas kjenner ikke gutten noe særlig og de er jo bare 3-4 år så da gidder jeg ikke stresse med sånt enda. blir mer viktig rundt skolealder syns jeg, da begynner de virkelig å bli avhengig av venner på samme skole.

maria har besøk av venninne og det er så deilig, de holder jo på for seg selv hele tiden. deilig!

nå blir det vel middag her snart, pølser når vi har så fint besøk[:D]

gleder meg til i kveld, da blir det OL på tvn. heia petter'n!!!

Ble så jeg dro på step i dag, og angrer ikke på valget! [:)] var kjempemoro, og kjente lite til skuldra. Har trent shred også, og nå kom vi nettopp hjem fra senteret med 2 gaver i posene, en børste som Ida skal bruke til barbie-dukkene og en børste til Tobias. Han liker å børste seg nemlig... også fant jeg lekkert skjerf til 10 kr på H&M! Røverkjøp!
Nå lager sambo middag, og snart kommer lillesøs m/kjæreste og hans 2 onkelunger! [:)] kooooselig! [:)]

bare slapper av på soffan, var nesten borte her i stad. maria ble med venninna si hjem, koslig det[:)]

meldt kaldt her fra i kveld , håper virkelig ikke det blir like kaldt som det var. det var hakket for mye, kunne jo ikke ut å gå en gang.

ellers lite å melde, har spist det meste av godisen så blir vel pære i kveld-

Har sett at det er meldt -20 og vind MaRtE... så det blir koselig til uka! 

Hatt en fin fin dag sånn bortsett fra at noen har kjørt på bilen vår utenfor her[:D][>:]

Vi har vært på jakt etter nytt gulv til stua vår. Fant en laminat jeg digga, nemlig skipsgulv i hvitoljet eik. Den blir nydelig her i stua vår[:)][:)] Satser på å kjøpe den på mnadag så får broren til gubben legge det i løpet av kort tid. Gidder ikke legge altfor mye penger i det nye gulvet heller for vi skal ikke bli boende her i all evighet nemlig.

N har vært ute og spist burger og is med morfar, før de gikk og så Pelle Politibil på kino. Så var de på lekebutikken og kjøpte masse nye leker til N. Han ahr blant annet fått politstæsj inkludert håndjern[:D][:D] Og de håndjerna skal mammaen låne[8D][:D]

Da vi kom hjem gikk jeg inn for å lage lunsj til meg og gubben, mens gubben måkte snø utenfor huset vårt. Og den ene bilen vår sto parkert utenfor gårdsplassen da noen av de besøkende hos naboen rygget rett inn i vår parkerte bil[>:] Knuste frontlykter og deler av fronten på vår bil, men fikk mye mer skade på sin egen bil[:D][:D] Sånn kan det gikk......

Nå driver N og leker og gubben ser nyheter. Jeg sløver her med dere[:)][:)]

Back
Topp