Endelig kvalm

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Har ventet på dette da det er ett godt tegn. Så nå i dag,5uker på vei, meldte kvalmen seg :) ser fram til uker foran doskåla som sist...eh..! :)

hehe ser den!! Savner faktisk noen symptomer selv, siden jeg har ingen!!

Det kommer vel plutselig ! Kjenner stramninger nede i magen, kjenner jeg gleder meg til 12 uker er gått og kan slappe litt mer av.

Ble litt glad når kvalmen meldte seg her:) Får håpe den ikke varer så lenge for deg da, og at du slipper å være for mye over doskåle:/ Blir godt å komme over 12 uker og slappe mer av :)

Selv om jeg spøy til jeg var 7 måneder på vei forrige gang, så venter faktisk jeg på at den skal komme også ;) Så gratulerer med nok et symptom, men vi får satse på at den ikke varer så altfor lenge.

Ja vi får håpe vi alle kommer godt gjennom disse ukene med kvalme og alt annet. Kvalmen slapp her rundt 12 uker sist, så blir jo ikke så veeldig lenge.. 7 uker til 12 uker ! :) men alt for at den lille holder seg fast :)

Så fint at du fikk bekreftet det ordentlig da! Jeg var ikke kvalm i det hele tatt sist, men har følt meg litt mer uggen denne gangen, vi får se hva som skjer i ukene fremover. Jeg håper virkelig ikke jeg blir skikkelig dårlig, da jeg skal ut i praksis fra i morgen av og i fire uker fremover. Der kan jeg kun ha tre dager fravær, ellers må jeg gå dette semesteret om igjen!

spirer`n <3 skrev:
hehe ser den!! Savner faktisk noen symptomer selv, siden jeg har ingen!!

Har ingen jeg heller! Gleder meg til og merke forandring snart:P

Back
Topp