Endelig kom vogna i hus ❤️

Fiiin!!! Elsker det understellet, blir akkurat samme understell på den nye SuperViking som vi har bestilt oss. Kommer ikke i butikken før uke 43/44.. Også får vi den levert kanskje enda senere, utålmodig!!! :P

Jeg bestilte for over to måneder siden, så å være utålmodig vet vi aaaaalt om :D

• Liker
Reactions: H27
Åå så fin!!!Kjenner jeg gleder meg veldig til å pakke frem babyvognen;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Såå fiin. Er det edge ? DEt er iallefall det understellet jeg skal ha. superlett å trille/manuvrere.

Dette er super nitro...som en city cross, men med duo S understellet, som man også kan velge til edge'en :)

Så fin den var :) Det understellet likte jeg virkelig godt :) Savner sving på vårt sportsunderstell.

Jeg er utrolig glad for at vi gikk for denne utgaven...vi stod og vurderte Edge duo med classic understell, men jeg angrer ikke et sekund på at vi valgte denne istedet :)

Har ikke sett denne vogna i virkeligheten. Men fungerer den i snø? Er hjula foran "store"?

Har ikke sett denne vogna i virkeligheten. Men fungerer den i snø? Er hjula foran "store"?
Hjulene er store og gode, 31 og 23 i diameter :) Jeg har prøvekjørt denne og sammenliknet den med Buffalo, syns EmmalJunga er mye mer stabil og med bedre demping. Vogna flyter så fint!!

Hjulene er ganske store ja, mye større enn firhjulene på den vanlige Nitro'en :) har ikke prøvd den på søndag, men jeg ser ikke for meg at det skal by på så innmari store problemer :)

Så flott vogn!! har bestilt super nitro selv, men må vente til slutten av november:) så gøy det må være å ha den i hus:)

Så er det så kjekt at man kan låse fremjulene slik at de ikke svinger i vildensky i snøen...Samt at de er store :)

Den der har jeg bestilt også! Drømmevogna!

Venter et lite gull i februar 2014!

Fine vognen.:) Har snust litt på det understellet selv. Men syns den virker så lav.

hvor høy er du da`? Jeg er 165, og vogna er seriøst made for me...helt perfekt høyde..litt høyere enn vanlig citycross, litt lavere enn mondial/edge duo...Perfect :)

hvor høy er du da`? Jeg er 165, og vogna er seriøst made for me...helt perfekt høyde..litt høyere enn vanlig citycross, litt lavere enn mondial/edge duo...Perfect :)
165cm selv og vogna er skreddersydd for meg også :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Etter litt målig så fant jeg ut at jeg er 168, trodde jeg var høyere:p Så da blir den nok til å passe. Blir nok nødt til å dra innom butikken for å snuse på vognen tenker jeg.

Back
Topp