Endelig kom krøllene til Anders ;)

regnbuens farger

Forumet er livet
Ble han ikke fin?? [:D]

*borte*

NB! IKKE QUOTE!!!!!

hehehehe [:D] skjønnas [;)]

Herlig bilde av Anders [:)]! Jeg sitter og analyserer de få fjonene amelia har, og saumfarer de for krøller. Pappan har jo masse krøller mens jeg har vell nordeuropas retteste hår. Nå håper jeg hun arver håret hans og ikke mitt [:D]

ORIGINAL: Martes

Herlig bilde av Anders [:)]! Jeg sitter og analyserer de få fjonene amelia har, og saumfarer de for krøller. Pappan har jo masse krøller mens jeg har vell nordeuropas retteste hår. Nå håper jeg hun arver håret hans og ikke mitt [:D]

Sånn er det her også, pappan har afro (som stort sett er barbert bort) og jeg har strykefritt hår. Håper virkelig Anders får slike krøller etterhvert, det er jo så fint med krøller!!! Man vil vel kanskje alltid ha det man ikke har selv, hihi [:D]

hehe søtt da =)

Veldig bra, rostan!!

Haha [:D] Så nydelig. Lurer på om Nicoline får krøller jeg. Jeg har en del krøller så kan jo hende...

sååååååååååå nydelig

ORIGINAL: Augustprinsessa

haha! Gorgeous Anders, Thea har flust av krøller i bakhodet hun[:D] Men ingen av oss hadde det når vi var små[8D]
Jeg får noe ''krøller'' eller bølger i håret jo kortere det er...[:@][:D]

Anders har også begynt å få krøller i bakhodet, kommer spesielt godt frem når han er nydusjet [:D] Nyyyydelige krøller altså!

Såååååååååå søt han er!!! ligner han ikke veldig på deg? [:)]

ORIGINAL: Celia24

Jo, på sveisen spesielt, tihi [8D]

Nei, han ligner faktisk mest på meg, men pga fargene er det sjelden jeg hører det, så jeg ble veldig glad nå!!! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: rostan

ORIGINAL: Celia24

Jo, på sveisen spesielt, tihi [8D]

Nei, han ligner faktisk mest på meg, men pga fargene er det sjelden jeg hører det, så jeg ble veldig glad nå!!! [:D][:D][:D][:D]

ja fast dem der rosiga kinderna er har han i vart fall fått fra deg!!! [;)]
nydelig mor og sønn!!

haha han ser litt skeptisk ut! driiiver du med a mamma?? men jo han er fryktlig lik deg!

ORIGINAL: gullungene

hihi søtingen :)

Back
Topp