Endelig kom hun!

kimmol

Andre møte med forumet
Jeg født på tirsdag 04. April kl 15.15

Veene startet kl.2 om natten den 03, og ble regelmessige rundt kl 04. Da vekket jeg pappaen, og ba han begynne å sjekke tiden i mellom riene.
Hadde ikke så veldig vondt, men intense menssmerter liksom.Litt ubehagelig å ligge rolig.

Jeg ringte sykehuset i 5 tiden, for å høre hva de ønsket jeg skulle gjøre nå.Var det bare å sette seg i bilen? Men nei, siden jeg var førstegangsfødende, så ville de la meg vente til slimproppen evnt. gikk.

Rundt kl 8 om morgenen, så gikk slimproppen (jeg var da lettet, ettersom da kunne vi endelig reise inn på sykehuset. Jeg hadde en tre kvarters kjøretur foran meg.
Så vi ringte sykehuset, og sa vi var på vei.

Da vi kom til fødeavd. i kristiansand, så var jeg ganske dårlig. Jeg var sliten i ryggen, og ville bare ligge ned. Jeg mattå vente på et meget ubehagelig venterom på en benk!!!!!!!!
Men heldighvis så kom jordmor og hentet oss.og jeg fikk ligge på et venterom.

Da ble jeg målt til en cm åpning (ånei!!)

Så det ble mange timer i den troren og uten smertelindring.
Så målte de meg etter fire time, og da hadde jeg tre cm.Dette går tregt tenkte jeg, og begynte å vurdere smertelindring.

Men så skjedde ting raskt, jeg følte for å presse, og ikke lenge etter gikk forstervannet.
Da ble det fart i sakene, og jeg ble målt til full åpning. Jeg fikk da utrolige smerter, og litt drugs! men hadde til da hatt bare lystgass i to timer før det.

Så tre kvarter med full åpning, så var vår lille datter født.

Nå er vi en veldig lykkelig famile.

Gratulerer med prinsessa [:D]

Gratulerer så masse[:)]

Gratulerer så masse med den lille!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp