Endelig kom gulljenta <3

Bkno7265962

Har verdens beste prinsesse <3
Den 26.08.2014 kom lille Dina til verden.

Ho va 4300gram og 53 cm lang

Eg blei satt i gang på termindato den 25 pga mykje fostervatn. Fikk ei modningspille og vatne gikk med et plopp ca en halv time etter. Riene starta litt etter på og eg fikk intravenøst for at dei skulle bli sterkare og kraftigare enn dei va når dei starta. Kl 08.30 va det i gang og litt utover dagen skulle eg få epidural men dei fikk ikkje til å sette den i ryggen på meg så einaste smertestillande eg hadde va lystgass gjennom heile fødselen. då klokka va ca 02.55 hadde ikkje ho komt ned i bekkenet og vi prøvde alt for at ho skulle kome langt nokk ned. ca kl 03.00 bestemte dei seg for at eg måtte ta haste keisersnitt sidan dei fant ut at ho satt fast. Då kl va 03.53 blei ho tatt ut og eg fikk endelig sjå ho. ho blei undersøkt og alt va bra med ho. Fikk bedøvelse før ho blei tatt ut og skjente eg ingenting bortsett frå litt risting.

Vi va veldi glad for at ho er frisk og rask ved fødsel og ho skåra bra på alle testa. Men så etter 2 dag på sjukehus så fikk ho gulsot og måtte ligge i blått lys i ca 3 daga og det syns eg og mannen min va veldig kjedelig sidan vi ikkje kunne ta ho opp for å kose med ho. Då vi va hos barnelege fant dei en bi lyd på hjarte, men den for heldigvis vekk dagen etter at dei hadde skjekka ho. Amminga har vore veldig greit å lære seg og no har eg utrulig mykje melk og er veldig glad for det.

Det verste som var va då seg måtte opp å gå på do etter keisersnittet, klarte ikkje å gå skikkelig og det va ikkje noke særlig. Unna ingen å ta keisersnitt, men må man så må man.

Då vi endelig fikk vi kome heim å komt inn i ei rutine med datra vår fikk ho en rar pipe lyd kvar gang ho pusta inn og vi hasta til sjukehus i ambulanse med ho. Dei fant ut til slutt at ho hadde fått litt gulp på lukkemuskelen forran lungene som gjor til at lyden oppsto. Barnespesialist skjekka ho grundig før vi for heim og no er alt bra med jenta vår og ho blir større for kvar dag som går. Ho er utrulig snill og rolig, gir berre lyd frå seg når ho trenger mat og når vi skifta kle og bleie. søve godt og er veldig søt <3

Vedlegg

• 10628301_10204782176500640_7237197035745948614_n.jpg
    10628301_10204782176500640_7237197035745948614_n.jpg
    53,7 KB · Visninger: 89
Gratulerer så masse! :) for en start, håper det roer seg for dere nå.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gratulerer :-) Kjedelig når det ender i ks. Jeg hadde akutt ks med min første og planlagt nå med andremann. Er vondt og tungt i starten, men formen blir bedre og bedre!

Hørtes skummelt ut det med gulp på lukkemuskelen! Godt det gikk bra og at jenten er helt frisk :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gratulera så masse :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp