fru gravdal
Elsker forumet
Nå har vi endelig fått time hos porsgrunn klinikken, den 18 mai er dagen.Jeg både gleder meg å gruer meg. blir spennende å se hva de sier på den første samtale timen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snoopy81
Så bra[:D] Det blir spennende vettu. Vi venter også på brev og time derfra, har ventet i 2,5 mnd nå.
Kan jeg spørre hvor lenge du har ventet før du nå fikk time?
ORIGINAL: snoopy81Gyno sendte brev til de i begynnelsen av februar... og vi fikk svar etter 2 mnd ca at de hadde mottat søknaden, og i går fikk vi brev med bekretelse. Så det blir 4 mnd ventetid tilsammen... kommer nok en time snart til dere og skal du se... ;)
Så bra[:D] Det blir spennende vettu. Vi venter også på brev og time derfra, har ventet i 2,5 mnd nå.
Kan jeg spørre hvor lenge du har ventet før du nå fikk time?
ORIGINAL: Lille Millejaaaaa, hvordan går det med dere??? hvor mange kurer pergo skulle dere på før de vil gjøre noe mer???
Så deilig fru gravdal [:D] Det er jo ikke så lenge til det [;)] Da er dere igang snart!!
ORIGINAL: fru gravdal
ORIGINAL: Lille Millejaaaaa, hvordan går det med dere??? hvor mange kurer pergo skulle dere på før de vil gjøre noe mer???
Så deilig fru gravdal [:D] Det er jo ikke så lenge til det [;)] Da er dere igang snart!!
ORIGINAL: Lille Milleblir jo kjempe spennende for deg og da.. håper det setter seg en pergo spire hos deg da...
ORIGINAL: fru gravdal
Planen er jo bare å prøve pergo 1 gang. Dette fordi legen syns vi hadde prøvd altfor lenge til å ikke ha fått til noe på egenhånd. 5 år som aktive prøvere og 7 år sammen uten noen form for prevensjon, uten at det har fungert [:(] Så nå har jo begge legene sagt at IVF er det neste steget.... men når det vet jeg jo ikke [:(]
Men nå er jo du snart igang da!! Hipp hipp hurra [:D]
ORIGINAL: vestlandsjentoJa jeg hører flere sier det, det er veldig betryggende å vite [:)]
Så spennande då[:D] Ikkje lenge til da [:)]
Eg og høyrer til Porsgrunn og er veldig fornøyd. Bra folk som jobber der[:)]