Endelig kom det brevet.

fru gravdal

Elsker forumet
Nå har vi endelig fått time hos porsgrunn klinikken, den 18 mai er dagen.Jeg både gleder meg å gruer meg. blir spennende å se hva de sier på den første samtale timen.

Så bra[:D] Det blir spennende vettu. Vi venter også på brev og time derfra, har ventet i 2,5 mnd nå.

Kan jeg spørre hvor lenge du har ventet før du nå fikk time?

Så deilig fru gravdal [:D] Det er jo ikke så lenge til det [;)] Da er dere igang snart!!

ORIGINAL: snoopy81

Så bra[:D] Det blir spennende vettu. Vi venter også på brev og time derfra, har ventet i 2,5 mnd nå.

Snoopy81.. fru gravdal ble henvist i begynnelsen av februar hvis jeg husker rett [8|] Jeg tror iallefall det var det det var..

Sneik meg inn for å svare jeg [8D] Hihihi..

ORIGINAL: snoopy81

Gyno sendte brev til de i begynnelsen av februar... og vi fikk svar etter 2 mnd ca at de hadde mottat søknaden, og i går fikk vi brev med bekretelse. Så det blir 4 mnd ventetid tilsammen... kommer nok en time snart til dere og skal du se... ;)

ORIGINAL: Lille Mille

Så deilig fru gravdal [:D] Det er jo ikke så lenge til det [;)] Da er dere igang snart!!
jaaaaa, hvordan går det med dere??? hvor mange kurer pergo skulle dere på før de vil gjøre noe mer???

Lykke til, må bare si at jeg liker dem veldig godt alle som jobber i Porsgrunn[:)]

Masse lykke til. [:)]

ORIGINAL: fru gravdal

jaaaaa, hvordan går det med dere??? hvor mange kurer pergo skulle dere på før de vil gjøre noe mer???

Planen er jo bare å prøve pergo 1 gang. Dette fordi legen syns vi hadde prøvd altfor lenge til å ikke ha fått til noe på egenhånd. 5 år som aktive prøvere og 7 år sammen uten noen form for prevensjon, uten at det har fungert [:(] Så nå har jo begge legene sagt at IVF er det neste steget.... men når det vet jeg jo ikke [:(]

Men nå er jo du snart igang da!! Hipp hipp hurra [:D]

ORIGINAL: *mamma1*

Å så bra, ikke så lenge til det da[:)]  lykke til[:)]

signerer denne[;)]

ORIGINAL: fru gravdal

Planen er jo bare å prøve pergo 1 gang. Dette fordi legen syns vi hadde prøvd altfor lenge til å ikke ha fått til noe på egenhånd. 5 år som aktive prøvere og 7 år sammen uten noen form for prevensjon, uten at det har fungert [:(] Så nå har jo begge legene sagt at IVF er det neste steget.... men når det vet jeg jo ikke [:(]

Men nå er jo du snart igang da!! Hipp hipp hurra [:D]
blir jo kjempe spennende for deg og da.. håper det setter seg en pergo spire hos deg da...
og dere andre,, takk for LYKKE TIL ønskninger...[:)]

Masse lykke til! [;)]

Lykke til! Håper dere kommer raskt i gang![:)]

Så spennande då[:D] Ikkje lenge til da [:)]

Eg og høyrer til Porsgrunn og er veldig fornøyd. Bra folk som jobber der[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så spennande då[:D] Ikkje lenge til da [:)]

Eg og høyrer til Porsgrunn og er veldig fornøyd. Bra folk som jobber der[:)]
  Ja jeg hører flere sier det, det er veldig betryggende å vite [:)]

Så spennende! Vi har sendt inn søknad til Porsgrunn vi også. Det er bare en uke siden da. Lykke til!

Back
Topp