Endelig kom dagen...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
jeg har ventet på siden ca uke 6 så nå har jeg endelig vært på tidlig UL og sett et lite sprellende mirakel med bankende hjerte <3<3<3
den var litt over 7cm og hjerte lå på 155 slag :-) hun mente jeg var 13+ 2 i dag så da er det vel 2 trimester og jeg kan senke skuldrene litt :-)

Gratulerer! :-) Skal på UL i morgen 12+4 og gleder meg sånn til å se! Kunne du se at det var en baby der nå, eller var det skurr enda?

nei nå får du se en baby en helt tydelig og klar, sprellende baby når du er kommet så langt :-) det er helt fantastisk :-) tusen takk :-)
lykke til i morgen :-)

Gratulerer :D Det er bare så herlig :D

Hurraaaaa :)

Så herlig!! :) Nå kan du senke skuldrene dine litt :) Om 2 uker er det min tur til å dra på tidlig UL, klarer nesten ikke å vente selv om det er litt skummelt på samme tid :)

huff ja var skummelt, men så fantastisk herlig :-) tusen takk jenter :-)

nei så ikke det enda nei, var for tidlig :-) dessuten lå den med beina over hverandre store deler av tiden hehe

Så flott! Håper skuldrene blir der nede hele svangerskapet! :D

Hipphurra!!!;)

tusen takk :-) ja håper de blir der hele resten av svangerskapet hehe men har mine tvil, jeg er sånn overnervøs type, var det da jeg gikk med gutten også.
håper denne blir litt mer aktiv enn gutten var, han var så rolig at jeg var inne på sjekk flere ganger pga lite liv så håper jeg slipper det denne gangen.

Gratulerer så mye. Kjekt å være på ultralyd når man ser litt mer og de beveger på seg:) jeg var så tidlig så fikk ikke sett så mye utenom et bankende hjerte.. Men det var herlig å bare få høre hjertet også.

tusen takk, ja det er moro i uke 12-13 når man ser så mye :-)

tusen takk :-) ja det er veldig deilig :-) jeg har ikke klart å glede meg skikkelig før nå, ble noen kg lettere nå kjenner jeg :-)

Back
Topp